**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg tenker at selv om vi egentlog bare skravler om alt og ingenting, så blir vi jo også på et vis litt bedre kjent også da.

ja, jeg gir meg straks nå altså.

Mannen er nok ferdig i dusjen også, så jeg kan krabbe til sengs med ham.

Noe av poenget mitt var å holde meg våken til han skulle legge seg, men nå tipper jeg snart over til å være for trøtt likevel...

Jeg skal jobbe, og så er ungene hovedfokus til de sover

Ja, og deretter sånn delvis mannen da... men jeg skal nok få pressa inn noe skravling, skal du se.
Samme her egentlig....vente t ongan e lagt før æ sitt på datan, å så må gubben få litt oppmerksomhet å så e d bv :)

God morgen :) planen idag da damer?
Jeg er på jobb nå, kl 10.30 drar jeg hjem for å spise lunsj så er planen å montere mere kjøkken :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen! Skal jobbe fra 11. Hmm.. Og etter det så har vi tenkt til å vaske badene og rydde på loftet. Det er så mye rot overalt så vi bruker egentlig høsten nå på å få ryddet oss gjennom alt. Etter å ha vært studenter og flyttet så blir det liksom litt kaos føler jeg. Og siden vi prøver på baby så synes begge det er greit å ha ryddet på forhånd. :)

Det fungerer slik for en, og sånn for en annen, alle er vi forskjellige, og har forskjellige ønsker, behov og forutsetninger også :)

Ja, og det er jo egentlig bedre at det fungerer uten kcal-telling da. Men det gjør det ikke for meg. Da blir det minst 1 kg opp i året, og det vil jo gi fedme snart. Jeg ligger i grenseland overvekt/fedme på bmi-skalaen. :confused:

Last edited:
Nå er kanskje alle dere på jobb allerede? Jaja. Skal se på Fødeavdelingen jeg da. :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp