**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg tror nesten JEG er klar for kveldsmat jeg...

Jeg prøver egentlig å kutte kveldsmaten pga at den har en tendens til å bli for usunn, og dytter vekta, og ikke minst sukkerinntaket, feil vei. Jeg spiser nemlig helst havregryn til kveldsmat. Med melk, sukker og rosiner...

Men, jeg skal i alle fall vente til ungene er i seng. Kanskje tar jeg kveldsmat etter jusen, det eneste problemet med den var jo egentlig en litt bitter ettersmak, så spiser jeg etterpå er det jo null problem. Men, da burde jeg antakelig sykle ei mil i kjelleren også, og det tar en halvtime (Ja, jeg sykler sakte...) og jeg vil heller skravle... etterpå må jeg jo dusje, så i det hele tatt tar det tid med sånn trening,..

Sykle en mil ja?

Du får etterlyse henne!

Ja, altså, på trimsykkelen.

Åh. Havregrøt med sukker hørtes godt ut!

Ja, altså, på trimsykkelen.

Ok da. Jeg sitter med ullteppe og ullsokker i sofaen og synes 1 mil hørtes langt ut akkurat nå, men jeg trente på formiddagen i dag da. Da forumet ble oppgradert. Så det er sikkert derfor også. :p

Vi burde etterlyse FruJohnsen også. Jeg får vondt i magen av det nå, begynner å bli redd for at gynekologen sa noe dumt i dag. Hun pleier jo å være innom flere ganger hver dag?

Skal kanskje ikke mase på henne da, men huff.

Ok da. Jeg sitter med ullteppe og ullsokker i sofaen og synes 1 mil hørtes langt ut akkurat nå, men jeg trente på formiddagen i dag da. Da forumet ble oppgradert. Så det er sikkert derfor også. :p

Det HØRES veldig langt ut, men går egentlig greit, setter på "fødeavd" på ipad'en og sykler ivei... men er svett etterpå ja.

Hva tror du om Wild Yam da? Jeg har jo enorme menssmerter og leser at det kan hjelpe mot det, OG muligens å feste egget. Ikke dokumentert selvfølgelig, men det er jo en rot, så hvor farlig kan det være å prøve. Blir vel en tur innom helsekost om tr kommer.

Vi burde etterlyse FruJohnsen også. Jeg får vondt i magen av det nå, begynner å bli redd for at gynekologen sa noe dumt i dag. Hun pleier jo å være innom flere ganger hver dag?

Savner henne også, ja.!

Det HØRES veldig langt ut, men går egentlig greit, setter på "fødeavd" på ipad'en og sykler ivei... men er svett etterpå ja.

Flink! Det er jo veldig lurt å få det unna på kvelden med underholdning.

Tror du må rope etter koffert ute på fellesen, hun ser jo kanskje ikke her inne.

Hva tror du om Wild Yam da? Jeg har jo enorme menssmerter og leser at det kan hjelpe mot det, OG muligens å feste egget. Ikke dokumentert selvfølgelig, men det er jo en rot, så hvor farlig kan det være å prøve. Blir vel en tur innom helsekost om tr kommer.

HAr ikke lest meg opp på det i det hele tatt.

Men "er jo en rot, så hvor farlig kan det være" er totalt ugyldig argumentasjon altså. Det er mange ting som finnes helt naturlig i naturen som er meget, meget farlig.

Kanskje jeg burde rope ute på felles også ja.

Tja. Skader ikke å rope. :)

Ja, jeg er fullstendig klar over at masse naturlig er farlig (jobber i helsesektoren, kommer over en del rart), men det finnes noen artikler om den yam roten som mulig virkemiddel til annen behandling. Så det virker trygt å ta i helsekost-dosen. Fant ingen vitenskapelige artikler om wild yam og graviditet.

Så da blir jeg jo litt helsekost-fanatiker plutselig, men er man desperat så er man desperat. Vi får se. Neste pp føles jo fremdeles langt unna. ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp