**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Uff, det er vel ikke så mye å gjøre nå i kveld, men håper du får reddet den. Utrolig trist når moren din har brodert også da :( Da har den jo mye høyere verdi for deg også. Og ja, bunadskjorte er dyre greier

Mamma har brodert både skjorta og bunaden min. Det gjør det uten tvil ekstra verdifullt, og det er kjipt å måtte kjøpe ei ferdig skjorte, men jeg har ikke evnen til å gjøre det selv, og mamma klarer ikke, pga revmatisme. Fingrene klarer ikke det arbeidet med bunadsskjortene lenger. Hun broderer en del, men neppe ei ny skjorte :(

Ska faktisk begynn å tren på treningssenter neste uke :) Ska bli stram å fin før kroppen ese ut....;) Nei da, æ like faktisk å tren å så e det gratis basseng der æ ska bynn å tren :)

Du så bildet, sant ja?

Grusomt, rett og slett grusomt.

Jeg aner ikke om det vil gå bort, like lite som jeg aner hva som har gjort det.
Merkelig.....skjorta kainn jo itj bare ha blitt sånn :confused005

Traske med udyret da!

Ska faktisk begynn å tren på treningssenter neste uke :) Ska bli stram å fin før kroppen ese ut....;) Nei da, æ like faktisk å tren å så e det gratis basseng der æ ska bynn å tren :)

Treningsstudio med svømmebasseng. Det tror jeg er det eneste som kunne fått meg til å melde meg inn i noe treningssenter, jeg elsker å svømme da!

Men trene.... nei. Vi har fått oss en sykkeel i kjelleren, det fungerer bedre for meg enn jeg hadde trodd, men jeg er ikke typen til å dra på noe treningsstudio altså. Ut av huset på kvelden, etter at ungene er i seng? tiltak!

Oh svømmebasseng hadde helt klart vært noe!

Nå er jeg gjennom, og det verste er jo denne skjorta??? Mamma opplevde noe lignende pga. broderier en gang hun og, så det kan ha vært de svarte broderiene da. Mamma fant ingen annen forklaring. Jeg tror hun leverte den til Husfliden og at de klarte å redde den for henne. Jeg husker ikke sikkert, mange år siden. Huff. Håper det ordner seg. Bare å kjøre på med sterkere midler ja, bedre å ha gjort alt for å forsøke å redde skjorta. :(

Nå er jeg gjennom, og det verste er jo denne skjorta??? Mamma opplevde noe lignende pga. broderier en gang hun og, så det kan ha vært de svarte broderiene da. Mamma fant ingen annen forklaring. Jeg tror hun leverte den til Husfliden og at de klarte å redde den for henne. Jeg husker ikke sikkert, mange år siden. Huff. Håper det ordner seg. Bare å kjøre på med sterkere midler ja, bedre å ha gjort alt for å forsøke å redde skjorta. :(

Jeg ser heller ingen annen forklaring, men jeg skjønner ikke at selve skautet ikke har lilla på seg om det var det.

aner ikke

Og ja, du må vel planlegge bil og henting og alt i forhold til permisjon. Selvfølgelig! Julibaby. Vi skal jo lage skravletråd på juli-forumet. :) Ikke at jeg kan love at jeg skal skravle så mye hele veien, for jeg skal forhåpentligvis jobbe litt mer igjen snart.

Noe sånt.

de samme som gjemmer ting som beviselig slett ikke er på badet på kvelden, og som bare ligger der, midt på gulvet neste dag?
Nemlig! Du har husnisser!

Hahaha.. Husnisser og udyert. Fantastisk. Barneeventyr og sangstund i skravletråden i kveld.

Ok. Nå oppdaget mannen at Broen går i kveld, hadde glemt at det var mandag jeg. Så da setter vi på den på nrk nett. Da ble jeg opptatt og borte igjen. Dårlig skravlekveld fra meg altså.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp