Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lurt! Kommer de så raskt altså?jeg har brukt de tidligere, men trodde det var lengre ventetid. *innåbestilledajegertestomanselv* haha
Sent from my iPhone using BV Forum
Sniker litt her selv om jeg ikke har troen denne mnd. Hadde ikke sex før dagen etter eggeløsning i følge womanlog.
Men man håper jo litt likevel
Krysser fingrene for alle dere andre!!
Hvis du bare bruker womanlog så er det altfor usikkert til å si når du har EL.Jeg får EL 1-2 dager etter womanlog setter opp på meg.
Det hadde vært perfekt om det var sånn for meg også
Temping har jeg ikke sett meg inni. Denne perioden hadde jeg feber tillegg så da hadde det vært vanskelig å sett.
Nå trur jeg snart øynene triller ut av hodet mitt altså. Har vært på seinvakt ikveld og kom akkurat hjem. Måtte veldig tisse og kom på at det er jo mange timer siden jeg var på do sist så da kunne jeg jo ta en test nå (testomanen i meg tar helt overkontroll i disse dpo dagene og er umulig å overstyre). Vel, så sagt så gjort. Og syns jeg kan se "noe" der. Men samtidig så har jeg stirra og vridd og vendt sånn på den testen at det er nok bare innbilning. Har prøvd å ta bilde men det er umulig å se noe der på bildet.
Nei, er nok bare ønsketenkning.. men blir spennende å se morgendagens test. Da er jeg 10dpo og om jeg er gravid burde det være noe svakt noe på den testen
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
Nå trur jeg snart øynene triller ut av hodet mitt altså. Har vært på seinvakt ikveld og kom akkurat hjem. Måtte veldig tisse og kom på at det er jo mange timer siden jeg var på do sist så da kunne jeg jo ta en test nå (testomanen i meg tar helt overkontroll i disse dpo dagene og er umulig å overstyre). Vel, så sagt så gjort. Og syns jeg kan se "noe" der. Men samtidig så har jeg stirra og vridd og vendt sånn på den testen at det er nok bare innbilning. Har prøvd å ta bilde men det er umulig å se noe der på bildet.
Nei, er nok bare ønsketenkning.. men blir spennende å se morgendagens test. Da er jeg 10dpo og om jeg er gravid burde det være noe svakt noe på den testen
Taster på appen
SA 7 juli 2013
Taster på appen
SA 7 juli 2013
Ble veldig deppa av den blødningen igår.gruer meg til å stå opp for jeg er sikker på at tr er kommet. Gæææ, hvorfor må syklusen være så rar og ustabil akkurat nå?
Takk for at du er optimistiskDu har jo en veldig typisk festedipp i temperatur og det var samtidig med blødningen. Så det ser ut som en gravid-graf nå. Hadde jeg opplevde det samme hadde jeg vært superoptimistisk.
Takk for at du er optimistisktempen droppa noe idag, men jeg måtle tre ganger liggende i senga før jeg sto opp, og temrmometeret mitt er tydeligvis ikke det mest pålitelige heller.
Har typiske menssmerter nå, men har ikke kommet så mye blod idag. Om dette er mens så har jeg en ufattelig kort syklus/lut.fase.
Får ikke gjort noe annet enn å se det ann.
Håper dere andre har har det bra og at vi får masse dobbelstreker i uken som kommer.
Sent from my iPad using BV Forum
Tok ny test i dag.
Etter å ha vridd og vent på den i lyste kunne jeg skimte en strek før tiden gikk ut.
Den ble sterkere når den tørket, men ikke sterk nok til å ses på et bilde.
Er vel egentlig å regne som negativ, men gir et lite håp.
Har IKM i morgen, kjennes egentlig ut som om tanta er på vei, men slik kan det også føles dersom man er gravid
Her er streken som kom etter tidsfristen på morgenurin i dag, 9 dpo. Vis vedlegget 34846