*** IKM uke 42! ***

Sniker litt her selv om jeg ikke har troen denne mnd. Hadde ikke sex før dagen etter eggeløsning i følge womanlog.
Men man håper jo litt likevel :)

Krysser fingrene for alle dere andre!!

Så lurt! Kommer de så raskt altså?:D jeg har brukt de tidligere, men trodde det var lengre ventetid. *innåbestilledajegertestomanselv* haha:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bestilte på en fredag, fikk mail et par timer etterpå om at det var sendt og så lå de i postkassen min på mandag. :)

Sniker litt her selv om jeg ikke har troen denne mnd. Hadde ikke sex før dagen etter eggeløsning i følge womanlog.
Men man håper jo litt likevel :)

Krysser fingrene for alle dere andre!!

Hvis du bare bruker womanlog så er det altfor usikkert til å si når du har EL. :) Jeg får EL 1-2 dager etter womanlog setter opp på meg.

Derfor har jeg helt sluttet å bruke womanlog etter at jeg begynte å tempe. :)

Hvis du bare bruker womanlog så er det altfor usikkert til å si når du har EL. :) Jeg får EL 1-2 dager etter womanlog setter opp på meg.

Det hadde vært perfekt om det var sånn for meg også ;)
Temping har jeg ikke sett meg inni. Denne perioden hadde jeg feber tillegg så da hadde det vært vanskelig å sett.

Det hadde vært perfekt om det var sånn for meg også ;)
Temping har jeg ikke sett meg inni. Denne perioden hadde jeg feber tillegg så da hadde det vært vanskelig å sett.

Krysser fingrene for at kroppen din er sånn som kroppen min. :) Feber kan absolutt ødelegge temping, og du behøver jo ikke begynne å tempe. Sex annenhver dag holder jo egentlig, gamlemetoden. Det er bare jeg som må ha kontroll.

Nå trur jeg snart øynene triller ut av hodet mitt altså. Har vært på seinvakt ikveld og kom akkurat hjem. Måtte veldig tisse og kom på at det er jo mange timer siden jeg var på do sist så da kunne jeg jo ta en test nå (testomanen i meg tar helt overkontroll i disse dpo dagene og er umulig å overstyre). Vel, så sagt så gjort. Og syns jeg kan se "noe" der. Men samtidig så har jeg stirra og vridd og vendt sånn på den testen at det er nok bare innbilning. Har prøvd å ta bilde men det er umulig å se noe der på bildet.

Nei, er nok bare ønsketenkning.. men blir spennende å se morgendagens test. Da er jeg 10dpo og om jeg er gravid burde det være noe svakt noe på den testen :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Nå trur jeg snart øynene triller ut av hodet mitt altså. Har vært på seinvakt ikveld og kom akkurat hjem. Måtte veldig tisse og kom på at det er jo mange timer siden jeg var på do sist så da kunne jeg jo ta en test nå (testomanen i meg tar helt overkontroll i disse dpo dagene og er umulig å overstyre). Vel, så sagt så gjort. Og syns jeg kan se "noe" der. Men samtidig så har jeg stirra og vridd og vendt sånn på den testen at det er nok bare innbilning. Har prøvd å ta bilde men det er umulig å se noe der på bildet.

Nei, er nok bare ønsketenkning.. men blir spennende å se morgendagens test. Da er jeg 10dpo og om jeg er gravid burde det være noe svakt noe på den testen :)

SA 7 juli 2013

Lykke til! Oppdater oss da ;)

-Appen

Ble veldig deppa av den blødningen igår.gruer meg til å stå opp for jeg er sikker på at tr er kommet. Gæææ, hvorfor må syklusen være så rar og ustabil akkurat nå?

SA 7 juli 2013

Det er ikke sikkert man får en svak test 10 DPO selv om man blir gravid den måneden.
Lykke til med testingen

SA 7 juli 2013

Spent på test! Men husk at du kan være gravid selv med negativ test 10 dpo. Det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap hvor tidlig egget fester seg og hcg produseres. :)

Ble veldig deppa av den blødningen igår.gruer meg til å stå opp for jeg er sikker på at tr er kommet. Gæææ, hvorfor må syklusen være så rar og ustabil akkurat nå?

Du har jo en veldig typisk festedipp i temperatur og det var samtidig med blødningen. Så det ser ut som en gravid-graf nå. Hadde jeg opplevde det samme hadde jeg vært superoptimistisk.

Jeg har fått en svaksvaksvak strek etter tidsfristen på morgentesten min i dag, 9 dpo. Det har skjedd på 2 tester i pp 2 uten at det betydde noe, altså bare jeg som er dum og ser på tester etter tidsfristen. Jeg klarer ikke å la være å få litt ekstra håp av det allikevel, for de andre testene jeg har svidd av har jo vært blendahvite også timer etter testing.

Du har jo en veldig typisk festedipp i temperatur og det var samtidig med blødningen. Så det ser ut som en gravid-graf nå. Hadde jeg opplevde det samme hadde jeg vært superoptimistisk.
Takk for at du er optimistisk :) tempen droppa noe idag, men jeg måtle tre ganger liggende i senga før jeg sto opp, og temrmometeret mitt er tydeligvis ikke det mest pålitelige heller.

Har typiske menssmerter nå, men har ikke kommet så mye blod idag. Om dette er mens så har jeg en ufattelig kort syklus/lut.fase.
Får ikke gjort noe annet enn å se det ann.

Håper dere andre har har det bra og at vi får masse dobbelstreker i uken som kommer.:)

Sent from my iPad using BV Forum

Takk for at du er optimistisk :) tempen droppa noe idag, men jeg måtle tre ganger liggende i senga før jeg sto opp, og temrmometeret mitt er tydeligvis ikke det mest pålitelige heller.

Har typiske menssmerter nå, men har ikke kommet så mye blod idag. Om dette er mens så har jeg en ufattelig kort syklus/lut.fase.
Får ikke gjort noe annet enn å se det ann.

Håper dere andre har har det bra og at vi får masse dobbelstreker i uken som kommer.:)

Sent from my iPad using BV Forum

Æsj da. Jaja, det så veldig bra ut før du fikk den nye tempdroppen. :) Håper det eventuelt bare er én syklus som er på tur av uforklarlige grunner. Det er kjedelig å ha kort lutealfase, så jeg håper det går bedre neste pp. Du må holde oss oppdatert helt til det er helt sikkert at tr er kommet da!

Tok ny test i dag.
Etter å ha vridd og vent på den i lyste kunne jeg skimte en strek før tiden gikk ut.
Den ble sterkere når den tørket, men ikke sterk nok til å ses på et bilde.
Er vel egentlig å regne som negativ, men gir et lite håp.

Har IKM i morgen, kjennes egentlig ut som om tanta er på vei, men slik kan det også føles dersom man er gravid

Tok ny test i dag.
Etter å ha vridd og vent på den i lyste kunne jeg skimte en strek før tiden gikk ut.
Den ble sterkere når den tørket, men ikke sterk nok til å ses på et bilde.
Er vel egentlig å regne som negativ, men gir et lite håp.

Har IKM i morgen, kjennes egentlig ut som om tanta er på vei, men slik kan det også føles dersom man er gravid

Krysser fingrene for deg!!! :)

Her er streken som kom etter tidsfristen på morgenurin i dag, 9 dpo.
ImageUploadedByBV Forum1381651210.584516.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1381651197.753068.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1381651197.753068.jpg
    21,7 KB · Visninger: 107
Oj, den var ganske vanskelig å se på bilde ja. Jeg stoler jo som sagt uansett ikke på den, siden den kom etter tidsfristen. Det har jeg opplevd før uten at jeg var gravid, men nå har jeg et hakk høyere puls og et hakk større håp.

Back
Topp