Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke lett å ta bilde av vårt altså. Døra inn er midt på den ene langveggen. Rett frem ser du da tørkeskapet. Døra inn i rommet krøsjer med døra til skapet om begge er åpne. til høyre ser du vaskemaskin med trommel oppå. Du sitter omtrent i dåråpninga når du fyller denne.
Lukker du døra og snur deg mot venstre er der altså der jeg ideelt sett skal ha klessorteringen min, men da vil jeg måtte lukke døra for å komme bort til det, og døra vil ikke kunne lukkes heeeeelt opp.
Lite, trang, dumt rom. Og rødbeisede vegger, forøvrig....
Vaskerommet vårt har heldigvis ikke sikringene da, jeg ser ikke for meg at det skulle vært mulilg å nå dem om de gikk... Men det har vi i kjellergangen. Lite diskret, absolutt, men det funker.
ABsolutt
Og det er altså det vaskerommet vårt dessverre ikke gjør.
Det funker til å vaske da. Tørke er der ikke plass til, men det er greit, vi gjør det også i kjellergangen. godt og varmt fra varmepumpa, der tørker det bra. (dessverre er altså ikke kjellergangen et bortgjemt sted, det er inngangen vår)
Men jeg skulle hatt det til å fungere for sortering av skittentøy. Så jeg fikk det ut fra soverommet.
Av flere årsaker. Det hadde vært lettere å ha det der vaskemaskina er. Det hadde vært ryddigere å ha det vekk fra soverommet.