Hvordan ser vaskerommet ditt ut?

for lite rom, for mye ting som tar plass, og altfor mye rot.

Rommet er lite. Der er vaskemaskin og tørketrommel, varmtvannsbereder og tørkeskap. Og utslagsvask.

Ooooog, et skap som ikke er i bruk til noe, bare står der og er dumt og i veien, og skal ut. Forrige eier hadde to skittentøyskurver oppå hverandre oppi der, sånn at den ene måtte ut for å åpne den andre. Not happening, jeg har et system med mange små som jeg setter oppå hverandre men de kan åpnes likevel, og de får ikke plass, delvis pga dette skapet. (derfor har jeg skittentøyssorteringen på soverommet vårt. Noe som mildt sagt er frustrerende og skaper unødig rot DER)

så her skal det også røskes opp i vaskerommet ja!

Mitt vaskerom er ikkje ferdig oppussa endå, så eg har svigermor i nabohuset som henter klea, vasker dei, tørker og bretter, og kjem ned igjen med dei... :) Ja, eg er bortskjemt... ;)

Akkurat nå er det en bombenedslag... Alt for mye klær har hopet seg opp. Har en bod innenfor som er stuet med klær, kofferter, tomflasker og annet som vi ikke har plass til andre steder. I selve vaskerommet har jeg fire store og overfylte korger med skitne klær. Vaskemaskin, tørketrommel, varmtvanntank, utslagsvask og hyller med blant annet maling...
Vi har store planer om å pusse det opp nå i løpet av neste kalenderår. Ønsker meg kjøkkenskap og benkplass. Litt mer golvplass og noen skap. Tørkeskap høres forresten ganske greit ut!

Tørkeskap er veldig greit. Ingen tvil om det.

Men plass tar det jo. Og rommet er bare kaos!

Ser ut som en barneinngang! :p sko, jakker osv oooooveralt! Men sånn ellers er det ganske organisert. Har ikke så mye ekstra dill som tar opp plass :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser ut som et bombenedslag. Mye fordi mannen bruker det som sitt eget lille lager for alt mulig :p

Veeeeldig fornøyd med mitt:)
God plass til tørketrommel å vaskemaskin, har også vask og skap til å ha vaskemidler i :) Kjempe fornøyd :)

Men jenter jeg ville ha bilder også ;)
Så er det godt å høre det er flere med bomba vaskerom :)

ALT for lite. Alt for mye som burde vært der inne, men som velter ut av døren og ut i gangen :P

Vårt e sånn ca 1/3 av da eg kunne ønska. På eina sio har eg benk med vaskemaskin og tørketrommel oppå og tråhyller under t sortering, etter benken e da utslagsvask og varmtvannstank, øve tanken henge et skap med plass t såpa og anna dill.
På andra sio har eg to underskap med benkeplata og frysar med overskap øve, og ette frysen e da eit høgskap.
E skyvedør i kjøkkenenden av rommet og vanlig dør i andre enden ut mot gangen.
Finnes ikkje plass t tørking anna enn i tørketrommelen...så tørkestativ må me ha på gangen :(

Driver å pusser opp nå, gleder meg til det blir ferdig. Nå har vi bodd her i 7 år og jeg har grua meg til å gå på vaskerommet hele tiden, fordi det noen ganger har vært store stygge edderkopper der. ( har vaskerommet i kjelleren)

Det er ikke lett å ta bilde av vårt altså. Døra inn er midt på den ene langveggen. Rett frem ser du da tørkeskapet. Døra inn i rommet krøsjer med døra til skapet om begge er åpne. til høyre ser du vaskemaskin med trommel oppå. Du sitter omtrent i dåråpninga når du fyller denne.

Lukker du døra og snur deg mot venstre er der altså der jeg ideelt sett skal ha klessorteringen min, men da vil jeg måtte lukke døra for å komme bort til det, og døra vil ikke kunne lukkes heeeeelt opp.

Lite, trang, dumt rom. Og rødbeisede vegger, forøvrig....

Det er ikke lett å ta bilde av vårt altså. Døra inn er midt på den ene langveggen. Rett frem ser du da tørkeskapet. Døra inn i rommet krøsjer med døra til skapet om begge er åpne. til høyre ser du vaskemaskin med trommel oppå. Du sitter omtrent i dåråpninga når du fyller denne.

Lukker du døra og snur deg mot venstre er der altså der jeg ideelt sett skal ha klessorteringen min, men da vil jeg måtte lukke døra for å komme bort til det, og døra vil ikke kunne lukkes heeeeelt opp.

Lite, trang, dumt rom. Og rødbeisede vegger, forøvrig....

Mitt vaskerom er også veldig upraktisk slik!
De som har bygd huset må ha tenkt enormt lite :p
Ene siden har de satt varmtvannbrederen og varmepumpe, andre siden sikringskap, tekninskskap, rør i rør og stengekran, andre veggen er det enda ett rør i rør skap og siste veggen har du vinduet og ovn.
Lurer på om de tenkte på at det er kjekt å kunne få plass til skittentøyet også :p

Vaskerommet vårt har heldigvis ikke sikringene da, jeg ser ikke for meg at det skulle vært mulilg å nå dem om de gikk... Men det har vi i kjellergangen. Lite diskret, absolutt, men det funker.

Vaskerommet vårt har heldigvis ikke sikringene da, jeg ser ikke for meg at det skulle vært mulilg å nå dem om de gikk... Men det har vi i kjellergangen. Lite diskret, absolutt, men det funker.

At det fungerer er jo det viktigste :)

ABsolutt

Og det er altså det vaskerommet vårt dessverre ikke gjør.
Det funker til å vaske da. Tørke er der ikke plass til, men det er greit, vi gjør det også i kjellergangen. godt og varmt fra varmepumpa, der tørker det bra. (dessverre er altså ikke kjellergangen et bortgjemt sted, det er inngangen vår)
Men jeg skulle hatt det til å fungere for sortering av skittentøy. Så jeg fikk det ut fra soverommet.

Av flere årsaker. Det hadde vært lettere å ha det der vaskemaskina er. Det hadde vært ryddigere å ha det vekk fra soverommet.

ABsolutt

Og det er altså det vaskerommet vårt dessverre ikke gjør.
Det funker til å vaske da. Tørke er der ikke plass til, men det er greit, vi gjør det også i kjellergangen. godt og varmt fra varmepumpa, der tørker det bra. (dessverre er altså ikke kjellergangen et bortgjemt sted, det er inngangen vår)
Men jeg skulle hatt det til å fungere for sortering av skittentøy. Så jeg fikk det ut fra soverommet.

Av flere årsaker. Det hadde vært lettere å ha det der vaskemaskina er. Det hadde vært ryddigere å ha det vekk fra soverommet.

Vi tørker i stua! Så forstår godt hva du mener :)

Ryddig og rent:) alt har sin faste plass. Fikk nyoppusset vaskerom nå i sommer og ellllsker det:)

Bor i leilighet, så har ikke vaskerom =) Vaskemaskin og tørketrommel inne på badet ;) Men får vi hus noen gang, så ønsker jeg vaskerom :D

Back
Topp