Hvordan ser vaskerommet ditt ut?

Har vaskerom. Men rotete . Er system på mørkt / lys 40 / 60 . kommer til å pusse opp etterhvert. Men først soverom ;)

Jeg har ikke eget vaskerom. Vasker på badet. Neste gang vi flytter ønsker jeg meg virkelig et eget vaskerom! :D

Helt grei orden. Det er ganske stort, så det er god plass til vaskemaskin, tørketrommel, en liten skapseksjon med vask og korger til sortering. Den ene langveggen er kledd med garderobeskap med korgskuffer i, så vi har god plass til oppbevaring av vintertøy og diverse. Med to tørkestativ stående på gulvet er det akkurat plass til å smyge seg forbi :)

Har ikke vaskerom. Men på badet ligger det 4 forskjellige hauger med sortert tøy på gulvet som skal vaskes...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ryddig og i faste dunker og skap her:) Går hjemme med lav plodprosent for øyeblikket, så da har vel klesvasken fått ben og gå på;)

Mitt vaskerom var en gang et kjøkken, og lite er det men får plass til skittentøyskurver og så har jeg vaskemaskin og tørketrommel oppe på hverandre. det blir og brukt som oppebaviringsrom. Det bærer fortsatt preg av at det har vært kjøkken for skapene og vasken er der enda..

Rotete!!!

Det er lite, men har ok planløsning.
På ene veggen er det benk med vask og vaskemaskinen og tørketrommel plassert oppå.
Over der er det hyller til lagring.

På motsatt vegg er det knagger til arbeidsklær, en benk med skittentøykurver under og to doble overskap til vaskemidler, mopper, kluter, strykjern o.l i.
Klærne tørker vi på stua pga plassmangel på vaskerommet.

På kortveggene er det dør ut til trappa og inn til gangen ved kjøkkenet.
Flislagt gulv med varmekabler, og hvite vegger og tak.

Kombinert bad og vaskerom. Vaskemaskin og tørketrommel er under en benk m et lite skap i mellom til vaskemiddel.

Badet er ikke så veldi stort, men når rotet er borte så ser det helt ok ut ;)

Fult. :p det er vaskemaskin, tørketrommelen, to tørkestativ , ett skap og en dusj der. Og rommet er ikke så stort. :p må flytte det ene tørkestativet etter hva man skal, dusje eller vaske klær. :p

Altfor lite og da blur det ofte rot:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Litt for lite... Men har vakskemaskin og tørketrommel og skap over de, og hyller på en vegg med 5 skittentøyskurver og diverse vaskemiddler.

Vaskemaskin og tørketrommel står ved siden av hverandre...hyller på veggen med vaskemidler av diverse slag (både til klesvask og husvask ) :) varmtvannsbereder og renseanlegg (på størrelse med varmtvannsberederen) står det der å. Litt tungvint ettersom det er i kjelleren, men ble enklere etter at vi bygde tørkerom ved siden av vaskerommet så vi slipper å drasse våte klær opp :-) Skittentøyskurvene står på badet i 2.etage ettersom...tre stk merket med fin/ullvask, 40grader og 60grader.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

1381855288869.jpg

Dør, hengeplass til kjeledressar/regntøy + fryseskap på eine veggen.

På den andre langveggen et det benkeplate med isbitmaskin og mikrobølgeovn oppå, vaskemaskin og tørketrommel under, og overskap over. Lengst til høgre er utslagsvask og innebygd varmtvannstank, med plass til skittentøyskorger og medisinskap på kortveggen bort til døra.

I overskapa er det vaskemidler, klesklyper, gamle handdukar som skal klippast opp til klutar, dukar, diverse nye permar, blokker og skrivesaker som eg alltid har liggande + teip, bursdagskort og gåveband. Og så er det eitt skap med julegåver, bursdagsgåver og gåver til adventskalenderene til ungane. Ved sida av fryseskapet er det ein smal kasse med papirdukrull, innpakningspapir og bokbind.

Skulle gjerne hatt plass til tørkestativ på vaskerommet, men ein kan vel ikkje få alt. Er fornøgd med vaskerommet.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ryddig og lite klær... Mannen har vaskedilla....

Back
Topp