Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, sånn er det her også! Har slutta å pakke inn puppen etter amming på natta, den henger bare i det fri slik at E kan hekte seg på når han ønsker.Jepp, dag og natt! Føler nesten jeg ammer mer på natta enn på dagen![]()
me tooHaha, ja, sånn er det her også! Har slutta å pakke inn puppen etter amming på natta, den henger bare i det fri slik at E kan hekte seg på når han ønsker.![]()
Haha! Godt man får noen små triks for å gjøre livet lettere når man har baby.me tooskulle snu meg ei natt her og hun kobla seg på idet jeg snudde meg! Haha,var bare å bli liggende
![]()
ikke santHaha! Godt man får noen små triks for å gjøre livet lettere når man har baby.![]()
der er vel lov å håpe! Håper på det samme selv nemlig!Ammer tre ganger om dagen og to om natten. I tillegg pumper jeg meg en gang på jobb som hun får på flaske neste dag.. vet ikke helt hvor lenge jeg skal amme på natten. Er igrunn for trøtt til å venne av nattmat så jeg håper på en måte at hun bare skal slutte selv. Det KAN jo vel skje??