Amming

Jepp. Syns ikke jeg gjør annet, jeg. :p
 
Jepp, dag og natt! Føler nesten jeg ammer mer på natta enn på dagen :p
 
Jepp, dag og natt! Føler nesten jeg ammer mer på natta enn på dagen :p
Haha, ja, sånn er det her også! Har slutta å pakke inn puppen etter amming på natta, den henger bare i det fri slik at E kan hekte seg på når han ønsker. :p
 
Haha, ja, sånn er det her også! Har slutta å pakke inn puppen etter amming på natta, den henger bare i det fri slik at E kan hekte seg på når han ønsker. :p
me too :p skulle snu meg ei natt her og hun kobla seg på idet jeg snudde meg! Haha,var bare å bli liggende :p
 
Ammes fremdeles litt. Til frokost også fåt hu litt på kvelden om hu er litt vanskelig å legge :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Morgen og kveldsamming her. Hun vil ikke ha om dagen. Vil ikke ha mat heller for den saks skyld. Tror hun kan leve på vann her...
 
Ammer tre ganger om dagen og to om natten. I tillegg pumper jeg meg en gang på jobb som hun får på flaske neste dag.. vet ikke helt hvor lenge jeg skal amme på natten. Er igrunn for trøtt til å venne av nattmat så jeg håper på en måte at hun bare skal slutte selv. Det KAN jo vel skje??
 
Her ammes morgen og kveld, pluss somregel klokken 12 og 16, og så selvsagt hele natten lang. 23, 01, 05, 06, 07 ... haha jadda! natten er puppetid mener lillegull
 
Ammer tre ganger om dagen og to om natten. I tillegg pumper jeg meg en gang på jobb som hun får på flaske neste dag.. vet ikke helt hvor lenge jeg skal amme på natten. Er igrunn for trøtt til å venne av nattmat så jeg håper på en måte at hun bare skal slutte selv. Det KAN jo vel skje??
der er vel lov å håpe! Håper på det samme selv nemlig!
 
Back
Topp