Det er jo superbillig! Babyshop og Barnas hus selger ull/silke kombo til rundt 199kr og oppover tror jeg.. Men vet ikke om jeg får tak i Sparkjøp her jeg bor da.. Det er vel mer lokalfokusert kanskje?
Cubus har også ull/silke til samme pris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo superbillig! Babyshop og Barnas hus selger ull/silke kombo til rundt 199kr og oppover tror jeg.. Men vet ikke om jeg får tak i Sparkjøp her jeg bor da.. Det er vel mer lokalfokusert kanskje?
Cubus har også ull/silke til samme pris![]()
Da kan vinteren kommeull fra lille lam til 40% og søt jakke fra kappahl, pluss frukt/mat suger i myk silikon
![]()
Hmm.. det står Kidsme på denHvilket merke er den frukt/matsuger'n? Vært på jakt etter en slik. Den de har på barnebutikken her er ekkel, ser ut som et vaskenett. HahaLikte den i myk silikon
![]()
De kostet 149
Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3
Lite irriterende å se da , jeg har to av den øverste . Brukte tilgodelapp da , men likevel . Litt av en prisforskjell .Vis vedlegget 33925 janus fra Coop obs 299,-
Vis vedlegget 33926 smårollinger fra Coop obs 2 for 119,-
![]()
Hvor mye er det egentlig for dem?Lite irriterende å se da , jeg har to av den øverste . Brukte tilgodelapp da , men likevel . Litt av en prisforskjell .
Denne uka har det ramlet inn 10 pakker fra ebay!Synd at jeg ikke har fått sett de selv ettersom jeg er i Trøndelag.. Men samboer virket veldig fornøyd over det som har ramlet inn.
![]()
Ett par sko til lillemann: 60kr gratis frakt.
Vinterdress til lillemann (evt gave til den nye nevøen vår): 67kr + frakt på 50kr.
Ugleøredobber JulegavE: 11kr gratis frakt.
Orange litt retrokjole til meg: 29kr gratis frakt
Pen topp til meg: 66kr gratis frakt
To bæreseler (var uheldig å kjøpte dobbelt): 72kr og 75kr begge gratis frakt
Vaenait "I <3 Mom" body: 6kr + frakt på 29kr (vant denne på bud og glemte å sjekke frakt.. )
Hvit penkjole til meg: 123kr gratis frakt
Giraff stelleveske til lillemann: 93kr gratis frakt
Prinsessekjole Julegave: 71kr gratis frakt.![]()
Gotta LOVE Ebay!<3
Du er absolutt ikke alene!Jeg eeeelsker ebay!!
Har du link til ugleøredobbene? Og gjerne stellevesken også![]()
Elsker stelleveska! Men har fått dilla på stellevesker så har flere på watchlista mi... Kommer til å så mange stellevesker at jeg kan starte butikk...De var veldig fineSupersøt stelleveske!