Det skal jeg jøreDu må legge ut bilder av det du syr etterhvert da
Må komme meg til jysk..
*Gutt 2010*
*Jente 2013*
Ja det må du jøre, salget varer så lenge lageret rekker å det har vart i eij uke alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg jøreDu må legge ut bilder av det du syr etterhvert da
Må komme meg til jysk..
*Gutt 2010*
*Jente 2013*
Det skal jeg jøre![]()
Ja det må du jøre, salget varer så lenge lageret rekker å det har vart i eij uke alt![]()
I knowHusk og sjekk ekteheten når du får dem, at C E merker er geniuing og at varene ser ekte ut rett og slett. Mye falske varer, som ikke holder samme standard.
Stått TO timer i kø nå , fullt kaos , var der kl ti i morges og kom akkurat hjem . Kjøpt bilstol Vis vedlegget 33358 vognpose Vis vedlegget 33359ull Vis vedlegget 33360krem og en leke .
Babyshop , tror de har det hvert år . Køene gikk fram og tilbake , var et mareritt , nesten så det ikke var verdt alt jeg sparte - men det var det , fornøyd nåSåpass! Har det vært storsalg noe sted?![]()
Stått TO timer i kø nå , fullt kaos , var der kl ti i morges og kom akkurat hjem . Kjøpt bilstol Vis vedlegget 33358 vognpose Vis vedlegget 33359ull Vis vedlegget 33360krem og en leke .
Den har vi ogBe safe izi combi . Ja , noe sånt . 1000 kr i avslag![]()
Haha så det jeg også nåUææ,det var nesten litt creepy.. ser ut som du har fått den miniungen
*Gutt 2010*
*Jente 2013*
Fant ikke tilbudstråden,med skriver det her:
Coop Obs har tilbud på Gilde karbonadedeig. 3pk for 100 kr
*Gutt 2010*
*Jente 2013*