Åååh, er det sånn lang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, er det sånn lang?![]()
Sånt irriterer meg , kunne vel gitt beskjed da vel :/Er det ikke typisk..
For 2 dager siden kjøpte jeg 2 pysjer til storebror og 3 x 3pk med truser til meg på kappahl.
Sjekka mobilen om jeg hadde fått noe mld om tilbud,men det var det ikke.
Selvfølgelig får jeg melding nå. 25 % på alle varer for medlemmer.
Syns de kan være litt greie å si fra om sånt..
Klubbdager hos KappAhl 4-5.okt 2013
Som medlem får du 25% rabatt på alle varer! Ikke i komb. m/andre rabatter eller tilbud
Velkommen!
Avreg? sms STOPP til 27200
*Gutt 2010*
*Jente 2013*
Den heldressen har frøkna mi også.
Så fint det var !
Ikke santSå fint det var !![]()
Har de til gutt også ?Ikke santbodyene er safa fra sparkjøp og er ull/silke, helt sykt myke
Jente 2008 <3
Gutt 2010 <3
Jente 2013 <3
Mi åDen heldressen har frøkna mi også.
<3 Kan du løveloven?
Jeg skal være meg, men gi plass til andre så de kan være seg! <3
JaHar de til gutt også ?
De kostet 149Så fine RutlaHvor mye kostet bodyene med ull/silke? Er så glad i det
![]()
Det er jo superbillig! Babyshop og Barnas hus selger ull/silke kombo til rundt 199kr og oppover tror jeg.. Men vet ikke om jeg får tak i Sparkjøp her jeg bor da.. Det er vel mer lokalfokusert kanskje?
Vet ikke hvor de har sparkjøp butikker jegDet er jo superbillig! Babyshop og Barnas hus selger ull/silke kombo til rundt 199kr og oppover tror jeg.. Men vet ikke om jeg får tak i Sparkjøp her jeg bor da.. Det er vel mer lokalfokusert kanskje?
Fant detMen de har dessverre ikke det i nærheten av der jeg bor. Jaja, de var fine hvertfall
![]()
Hønefoss blir vel nærmesteFant detMen de har dessverre ikke det i nærheten av der jeg bor. Jaja, de var fine hvertfall
![]()