Våre dåpskjoler

Her er Mia i sin dåpskjole. Den ble heklet av mamma til min dåp :)
 
 
Prøver å legge inn her jeg da...[:D] Strikket av farmora til Oda! Er så skjønn...
 
http://img412.imageshack.us/img412/8919/dpskjole1aq9.jpg
 
 


Kjolen er 55 år gammel...
 
 
Her er kjolen Ida skal døpes i søndag 29 april...(ikke akkurat så fint med den døra som bakgrunn men)
 
Vi døpte Didrik 11.Mars,dvs da han var nesten 2mnd.Siden vi ikke har noen dåpskjole som har gått i arv og har leid hvergang til jentene,kjøpte vi ikke nå heller.Heldigvis har jeg ei fanrastisk god venninde som også er fadder for Didrik,ho ville at vi kunne bruke hennes.det syns jeg var kjepe koselig og snillt gjort[:D]
 
 
ORIGINAL: mrsdior

ORIGINAL: scorpio

Her er kjolen Ida skal døpes i søndag 29 april...(ikke akkurat så fint med den døra som bakgrunn men)


søndag 27 april kanskje???[8|]

Nei søndag 29[:D]
 
Her er kjolen Juliane hadde på sin dåp 26.mars, den er 15 år gammel og blitt brukt av hennes fetter i 1992. Navnene skal broderes inn i underkjolen nå og så får vi se om det kommer flere til etterhvert som kan bruke den.
 
Det følger med lue også da, men har nesten ikke bilder med den på... Ble tatt så fort av da gitt...


 
Her er kjolen Thea Kristine skal ha på seg da hun blir døpt søndag 29/4.
Jeg har strikket den selv.

 
Dytter opp denne jeg, for nå er det vel flere som er døpt?!  
 
Denne kjolen er 55 år gammel. 
 
Hei,

Har du noe navn på denne kjolen og evt hvor man klan finne mønster til denne kjolen?

Nei, beklager! Kjolen er drøye 38 år gammel, så er ganske sikker på at mamma ikke har noe lengre heller.
 
korselig å se bildene fra unga her
savner tiden kan en si :)
 
Back
Topp