Krabbing/åling

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hvor gamle var deres små når de begynte med dette? Å bare plutselig skjedde det????
Her ligger han ennå i ro på gulvet, så er spent hva tid han kommer seg fremover ;)
 
På 7 mnd dagen ålte hu seg fremover og var nesten oppe i krabbestilling på gulvet :) 3 uker siden alt..

*Emma020213*
*på app'n*
 
Lille her ruller dit hun skal.. Det har hun vel gjort i en tre ukers tid nå, i forigårs begynte hun å dytte seg bakover.. Nå er hun rundt 7 1/2 mnd :)
 
W ruller fra rygg til mage og omvendt, men ruller ikke rundt på gulvet. Han liker seg best på magen og aker seg bakover og rundt i en akse:)
 
Hun begynte å dytte seg bakover da hun var 6 mnd. Når kombinerer hun det med rulling så hun kommer dit hun vil.
 
Her prøver hun hele tiden og kommer opp på kne men sklir ned igjen med en gang.
 
Her har hun så vidt begynt å løfte på rumpa. Får det ikke til på gulvet, det blir for glatt, men klarer det på lekematten. Gynger frem og tilbake ett par tre ganger før hun sklir ned på magen igjen :)
 
Mi åler seg fremover med hendene:) Prøver å løfte rumpa av og til. Begynte vel for 2- 3 uker siden elns. Ruller ikke noe særlig. Ligger mest på magen, men ikke i ro;D


21.02.13 ❤
 
W ruller fra rygg til mage og omvendt, men ruller ikke rundt på gulvet. Han liker seg best på magen og aker seg bakover og rundt i en akse:)

Samme her :) Kommer seg litt fremover på mystisk vis også! Vet faktisk ikke helt hvordan hun gjør det. Men er nok en form for åling.

Ellers kan hun stå litt i krabbestilling i senga, men bare gjort det en gang på gulvet :) I forigårs.


❤25/2-13❤
 
Men er dt sånn at de plutselig finner ut at de kan komme opp på kne altså i krype stilling?
Lillegull her begynte å åle seg fremoer 30. Juli, da var hun 6mnd og 4 dager. Hun ålte seg lenge med bare hendene, og lærte å sette seg opp før hun krøp skikkelig med krypestilling. Før det satt hun i krypestilling men skled ned og ålte seg frem istedefor å krype. Nå går det bånn gass krypende (akkurat 8mnd i dag) og siste nye er at hun står. Hun har funnet ut alt selv, og plutselig en dag bare gjort det... Alle utvikler seg i forskjellig tempo :) ett av mine tantebarn lå helt rolig frem til det var 11mnd, da rullet ålte krabbet satt og stod hun plutselig på en gang alt før hun ble 12mmd!
 
Må skryte av lillegull:) i dag ålte han seg fremover!! Han er litt treg, men nå har han skjønt det:) han tar bena oppunder seg også, blir vel fort nok krabbing:)
 
Her har lille min endelig forstått hvordan hun skal komme seg fremover. Begynte så vidt på fredag, i dag kom hun seg noen meter avgårde på egen hånd. Blir travelt nå ja :)
 
E kommer seg bittelitt fremover, men jeg aner ikke hvordan! :p
Jeg tror han åler seg, for jeg har ikke sett ham stå i krabbwstilling enda. Han er for tung i fua. :p
 
Back
Topp