Krabbing/åling

*smiler* fikk lokka David bortover på gulvet i ettermiddag. Ålte seg fremover. Lokkemiddel var telefonen min, ikke det beste, men hjalp ikke når jeg lokka med leker:p
 
*smiler* fikk lokka David bortover på gulvet i ettermiddag. Ålte seg fremover. Lokkemiddel var telefonen min, ikke det beste, men hjalp ikke når jeg lokka med leker:p
Telefoner kan brukes til så mangt! :D

- på app'n -
 
Frøkena her har kommet seg noen meter fremover både i går og i dag! :D fortsatt er det mest snurring, men hun har vel funnet ut at det ikke blir helt presist nok, vanskelig å komme helt bort til den leken hun vil ha når hun snurrer, blir mange vendinger før hun kommer frem!
 
Frøkena her har kommet seg noen meter fremover både i går og i dag! :D fortsatt er det mest snurring, men hun har vel funnet ut at det ikke blir helt presist nok, vanskelig å komme helt bort til den leken hun vil ha når hun snurrer, blir mange vendinger før hun kommer frem!
herlig. pass på så hun ikke blir svimmel ;)
 
Frøkena her har kommet seg noen meter fremover både i går og i dag! :D fortsatt er det mest snurring, men hun har vel funnet ut at det ikke blir helt presist nok, vanskelig å komme helt bort til den leken hun vil ha når hun snurrer, blir mange vendinger før hun kommer frem!


Haha, hr snurre han rundt i ring for han skulle prøve og ta foten sin, akkurat så en katt. Elling det går i her og, men er ikke presis nok og har begynt og strekke seg til lekene.
 
Haha, hr snurre han rundt i ring for han skulle prøve og ta foten sin, akkurat så en katt. Elling det går i her og, men er ikke presis nok og har begynt og strekke seg til lekene.
samme som her da! Strekker seg og prøver å kave seg litt fremover.. Glemmer seg litt og begynner å rulle igjen før hun kommer på at det var strekking hun holdt på med og begynner å strekke seg igjen! <3lille søte goingen min<3
 
Lille smurfen åler seg langt bortover hvis jeg har noe å lokke med. Hvor lenge må jeg gjør det før han skjønner at han kan åle seg rundtom selv.
 
Hannah har krabbet i et par uker nå- da var hun litt over 7 mnd. Holder nesten på å reise seg å stå om hun får godt nok tak. Så her går det unna Det beste er at hun setter seg godt nå, og slipper å være redd for at hun skal bekke bakover.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her har lillegullet aka seg fram på magen siden starten av september, har kommet seg opp på alle fire no, men går fortere på magen ;-) Begynte å reise seg for ca 1 mnd siden, å no står han ved alt han kan holde seg fast i :) Går gjør han også når vi holder i hendene hans :) Her gikk det fort når han først starta ;)
 
Nå er det blitt skikkelig travelt her. Krabber, reiser seg og klatrer på alt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har det også blitt travelt. Knekt krabbekoden, og reiser seg til bordet, sofaen, stoler, lekene sine og veggen!! Veggen var jo ikke særlig suksess ettersom det ikke var noe å holde seg i :p
Nyt rolige dager ;)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Her har det også blitt travelt. Knekt krabbekoden, og reiser seg til bordet, sofaen, stoler, lekene sine og veggen!! Veggen var jo ikke særlig suksess ettersom det ikke var noe å holde seg i :p
Nyt rolige dager ;)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
haha, samme gjorde hun her :p
 
Back
Topp