Det er bra. Vel blåstoverlevde
Første gang jeg og svigermor har vært alene sammen! Glad det gikk så braog godt at de har dratt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra. Vel blåstoverlevde
Første gang jeg og svigermor har vært alene sammen! Glad det gikk så braog godt at de har dratt
![]()
Huffda! Han kom hjem akkurat til det tidspunktet vi hadde vært fremme, så jeg hadde rett.Æsj så kjedelig da. Har akkurat vært på butikken, men de hadde ikke det jeg skulle ha. Så nå er jeg sur!![]()
Ser 2008-modellene ligger fra 1800 til 4000(!!!!!) på finn.no, så vil absolutt si at det er en ok pris.Hm, 1900kr for en brukt tfk vogn fra 2008, er det en rimelig pris? Har så lyst på.. Ellers så tenker jeg på bumbleride indie, edge duoen er så tung og tar så stor plass i bilen om vogna må være med.. så lyst til å kjøpe sportsvogn.
Oh no...
Gubben skulle bytte skjerm på telefonusen min... Hørte rare lyder fra kjøkkenet, og så... "Sorry kjære, den gikk i stykker"...Bummer... Jaja, da blir det ny telefon på meg, da..
![]()
Joa, men jeg var blitt litt glad i den røde saken.Kjekt med ny tlf vel![]()
Uffda! Kjedelig når en blir glad i telefoneneJoa, men jeg var blitt litt glad i den røde saken.![]()
Uffda! Kjedelig når en blir glad i telefoneneJeg vil også ha nyyy...
sov godtJaja, så satt jeg her i garasjen da... Mini sovnet rett før vi var hjemme og hun våkner hvis jeg tar henne ut av bilen. Får ta en liten lur jeg og![]()
Tuller du???Det snør, det snør, tiddelibom, det er det det gjør tiddelibom![]()
Nei, her snødde det![]()