Skravletråd

Hihi sambo sa jeg måtte spise mer, han syns jeg var blitt så tynn :p føler jeg ikke gjør annet enn å spise, men må vel begynne å passe på nå som jeg trapper ned på ammingen.

Meeen, jeg tar det som et kompliment og koser meg med kindersjokolade. :D

Haater å vente!
Skulle vært på butikken, men gubben er ute og sykler og har ikke med husnøkkel. Med min flaks hadde han ringt idet vi parkerte, og det gidder jeg ikke risikere.

* taletuten *

Æsj så kjedelig da. Har akkurat vært på butikken, men de hadde ikke det jeg skulle ha. Så nå er jeg sur! :p

Æsj så kjedelig da. Har akkurat vært på butikken, men de hadde ikke det jeg skulle ha. Så nå er jeg sur! :p
Huffda! Han kom hjem akkurat til det tidspunktet vi hadde vært fremme, så jeg hadde rett. :p
Nå må man lage middag, så butikken må vente.. trenger noe usunt! *furte*

* taletuten *

Hm, 1900kr for en brukt tfk vogn fra 2008, er det en rimelig pris? Har så lyst på.. Ellers så tenker jeg på bumbleride indie, edge duoen er så tung og tar så stor plass i bilen om vogna må være med.. så lyst til å kjøpe sportsvogn.

Hmm, er vanskelig det derre. Jeg kjøpte akkurat en city cross 2010 med bag for å ha stående på hytten. Fikk prutet den ned til 2000.

Hm, 1900kr for en brukt tfk vogn fra 2008, er det en rimelig pris? Har så lyst på.. Ellers så tenker jeg på bumbleride indie, edge duoen er så tung og tar så stor plass i bilen om vogna må være med.. så lyst til å kjøpe sportsvogn.
Ser 2008-modellene ligger fra 1800 til 4000(!!!!!) på finn.no, så vil absolutt si at det er en ok pris. :)

Oh no...
Gubben skulle bytte skjerm på telefonusen min... Hørte rare lyder fra kjøkkenet, og så... "Sorry kjære, den gikk i stykker"... :( Bummer... Jaja, da blir det ny telefon på meg, da.. ;)

Back
Topp