Barnevogn

Kjøpte Simo duo i brunt når vi fikk prinsessen. Der brukte vi kun bagdelen 1 uke, før hun gikk over i sportsdelen. (vi fikk henne når hun var 10 mnd). Så bagen er lite brukt. Men siden prinsessen kun er 20 mnd når lille kommer, blir det nok en søskenvogn. Har da tittet på bugaboo donkey duo. Syns det er praktisk med sittedel hvor jeg kan "bestemme" hvilken vei hun skal sitte. :)

Det er derfor vi også vurderer bugaboo donkey :) synst den er finest av de søskenvognene man kan snu sittedelen på :)

Har du sett deg ut eller skaffet deg en allerede? :) Hvilken?

Jeg solgte Emmaljungaen etter lillegutt, for nå vil jeg ha Mountain Buggy! Urban Jungle :) Og SOM jeg gleder meg til å kjøpe!

Har en slik Emmaljunga fra bror var liten, så regner med å bruke den til lillen også :)

phpbcgdlf.jpg

Jeg har en simo fra før og er fornøyd med den. Veldig god å bruke på dårlige veier og på snøføre. Bagen var stor nok til voksiposen. Tror det er voksi urban jeg har.

Vil ha Easywalker Qtro:) Med bag og sportsdel.
Er så lett karosseri og god sving på, låsbare hjul, lett å legge sammen... Min søster kjøpte den med sportsdel og syns det var mest negativt at barnet ikke kunne sitte vendt mot henne, men det brydde ikke ungen seg om, hehe. Hun syns det var stas å sitte å se frem på alt som "hendte".

Her har vi emmaljunga smart fra forrige, så gjenbruker sikkert den, selv om jeg synes den er svær og tung ;-)

Mener å huske å ha lest at du kan velge lufthjul sist jeg var inne på hjemmesiden deres :)
Åh, håper det stemmer. Ble ikke helt klok av nettsiden deres jeg. Må vel stikke innom en forhandler en dag å høre. Har heldigvis god tid på meg :)

Åh, håper det stemmer. Ble ikke helt klok av nettsiden deres jeg. Må vel stikke innom en forhandler en dag å høre. Har heldigvis god tid på meg :)

Ja det er sikkert det lureste ;-) tenkte bare jeg måtte nevne det i tilfelle du hadde veldig lyst på vogna :) det eneste kjipe med city cross for oss var at babyen vår var veldig lang og trivdes ikke i bagen lenger enn 4,5 mndr. Men det gikk fint å bytte til sportsdel med lun vognpose, og de fleste kan bruke bagen mye lenger :)

Vi har en Trille Hippa duo som vi kjøpte i november til minste, så den blir nok brukt hjemme. Så lenge vi får to under 2 år så blir vi å kjøpe en Beemoo søskenvogn til korte trilleturer og når vi skal bort :)

Vi har vogner fra første som vi skal bruke til lille også. Emmaljunga nitro city, tar liten plass i bil og er veldig lett å trille. Har også trille, Bugaboo Bee, veldig fornøyd. Som sovevogn i barnehagen har vi basson baby, virker tung å trille og er stor.

Back
Topp