Åå, himmel! :D

Huff, ikke meningen å friste noen, men gud! heheh..

Jeg er ikke mye kvalm om dagen, men litt småuggen på kvelden.. Men appelsiiiiiin.........!! :)

Mmm det hørtes godt ut, jeg spiste en hel kurv nektariner på et par dager nå, det var også godt :P

Nammenam!

Jeg gleder meg til jul og klementiner jeg. Det er godt det! :D

Ja, gleder meg ueeeendelig til skikkelige klementinere kommer i butikken.. Kommer til å spise meg fordervet!
Dagen min ble reddet fordi jeg fikk servert appelsin til frokost :p

Ingenting slår pink lady eplene!! ;)

Naboens modne plummer..mmm :p

Nop. Har fått lov. Klarer ikke spise de opp selv :D

Er så sur i magen om dagen :( håper ikke jeg får halsbrann så tidlig!

Er så sur i magen om dagen :( håper ikke jeg får halsbrann så tidlig!

Oj, skulle ikke like innlegget! :/ Du får holde deg til nøytrale ting og ikke sterk mat osv.. Ja du kan reglene.. hihi.. Slet grådig med det sist og.. Håper den holder seg langt unna nå..

Oj, skulle ikke like innlegget! :/ Du får holde deg til nøytrale ting og ikke sterk mat osv.. Ja du kan reglene.. hihi.. Slet grådig med det sist og.. Håper den holder seg langt unna nå..
Husker jeg drakk så mye melk og spiste lovehearts på slutten sist :P Men det værste er at appelsin, sure epler etc er jo kjempe godt når man er litt kvalm!

Husker jeg drakk så mye melk og spiste lovehearts på slutten sist :p Men det værste er at appelsin, sure epler etc er jo kjempe godt når man er litt kvalm!

Ja, der er dilemmaet på sitt beste.. Kvalme eller halsbrann? hmf!
Lovehearts ja.. Og safari barneyoghurt.. Syns den hjalp så godt..

Ja, der er dilemmaet på sitt beste.. Kvalme eller halsbrann? hmf!
Lovehearts ja.. Og safari barneyoghurt.. Syns den hjalp så godt..
Takk for tips :) safari yoghurt skal prøves, så lenge det ikke smaker banan :P fysj...

Back
Topp