B BokTyven Gammel bruker i ny forkledning! =) *MIA* VIP 2 Sep 2013 #21 SophiasMamma skrev: Takk for tips safari yoghurt skal prøves, så lenge det ikke smaker banan fysj... Klikk for å utvide … De har jordbær, vanilje og fersken.. Banan kan du gi til småen! hhiihi
SophiasMamma skrev: Takk for tips safari yoghurt skal prøves, så lenge det ikke smaker banan fysj... Klikk for å utvide … De har jordbær, vanilje og fersken.. Banan kan du gi til småen! hhiihi
BareEnMamma Glad i forumet *MIA* 2 Sep 2013 #22 I dag spiste jeg appelsin og jammen var det godt!!! Var på et møte og tok noen båter, så bar det rett i butikken for å kjøpe appelsiner Takk for tips!
I dag spiste jeg appelsin og jammen var det godt!!! Var på et møte og tok noen båter, så bar det rett i butikken for å kjøpe appelsiner Takk for tips!
Limmylamb Glad i forumet *MIA* 2 Sep 2013 #23 tar sånn lollipop sorbe istedet nummi.. smaker ganske mye appelsin alså..
E enda.en.skatt Elsker forumet *MIA* 2 Sep 2013 #24 sist hadde jeg dilla på alt med appelsin fikk jente da!