Kan jeg herme også?Takk for detInspirasjon til treet kom jeg over på en blogg
![]()
♡ Linn-Kristin ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg herme også?Takk for detInspirasjon til treet kom jeg over på en blogg
![]()
Jeg kom å over det på en bloggTakk for detInspirasjon til treet kom jeg over på en blogg
![]()
Klart du kanKan jeg herme også?til og med SO syns det var stilig. Og han bryr seg filla om pynten jeg styrer med..
♡ Linn-Kristin ♡
Såååå fin
Den var nydelig!
Ja, må si at hun som har bakt den har gjort en kjempe god jobbDen var nydelig!
Jente 2008 ❤
Gutt 2010 ❤
Jente 2013❤
Nydelig!
Den ga jeg 2900kr for også kjøpte vi 24 matchende cupcakes for 50kr stykkeNydelig!hva måtte du gi for denne? Hvis du vil si det
fantastisk arbeid
![]()
Nydelig kake! Nesten så man ikke vil spise av den for å ødlegge den !!Den ga jeg 2900kr for også kjøpte vi 24 matchende cupcakes for 50kr stykke![]()
Jeg har bestilt noe lignende. Men 2 etg, uten bilde. Men med lik baby på toppen og bokstaver, sommerfugler og blomster. Skal betale 700krNydelig kake! Nesten så man ikke vil spise av den for å ødlegge den !!Men så dyr! Blir ikke sånn kake i snuppas dåp skjønner jeg
![]()
Hvor bestiller du i fra?Jeg har bestilt noe lignende. Men 2 etg, uten bilde. Men med lik baby på toppen og bokstaver, sommerfugler og blomster. Skal betale 700kr![]()
♡ Linn-Kristin ♡
Åj, det var litt av en prisDen ga jeg 2900kr for også kjøpte vi 24 matchende cupcakes for 50kr stykke![]()
Ja, det ble dyrt. Vi blir hele 56 stykken i dåpen og jeg synes at hovedkaka må rekke til alle - så det dro nok prisen opp en delÅj, det var litt av en prismen nydelig
![]()
Ei i bygda her som lagerHvor bestiller du i fra?![]()
Så deiligEi i bygda her som lager![]()
superflink!
♡ Linn-Kristin ♡
Såpass ja.. kunne nesten kommet hit daSå deiligvi har vært helt til kløfta for å hente i dag
![]()
Så fine