Tips og inspirasjon til barnedåp/navnefest:)

Vi skal ha dåp om en uke og jeg gleder meg sånn:) Pynten fant jeg på nille til 5,- stykke:-) 1381036545513.jpgLys:)
1381036587599.jpgSkal ha disse sammen med rosa roser i små vaser(dom egentlig er flasker med sviskersaft fra nestle;)):-) 1381036682645.jpgServiettene♡ De underste er fra nille og de øverste er fra ebay:-)
♡Malin 14.06.2013♡

Hvilket papir brukte du for å skrive ut malen på disse? Og redigerte du di i photoshop, eller limte du på etter at du hadde satt de sammen?:p
Jeg brukte programme til kuttemaskin min til å legge inn malen og redigere de helt ferdig, får ikke til å bruke photoshop:p også skrev jeg de ut på fotopapir klipte og limte sammen:)

Jeg brukte programme til kuttemaskin min til å legge inn malen og redigere de helt ferdig, får ikke til å bruke photoshop:p også skrev jeg de ut på fotopapir klipte og limte sammen:)

Kuttemaskin?:p

Hvordan festet du det treet? Mannen sagde med mange greiner av epletreet i går, så håper jeg kan bruke det :)

Sent from my iPhone using BV Forum
I en stor vase, med tynt skaft også fylte vi den med vann slik at den ble tung:)

Da er vi klar for dåp i dag! :) Takk for mange gode tips her!

ImageUploadedByBV Forum1381642957.797793.jpg
ImageUploadedByBV Forum1381642982.629986.jpg
ImageUploadedByBV Forum1381643007.163442.jpg

Har brukt ideen med treet også. Ble veldig koselig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har Pmor og Frøken Fryd 86 hatt dåp idag? Hipp hurraaaa og gratulerer med dåpsdagen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp:D Tusen takk♡ Har hadd en perfekt dag! Lillemior fikk så utrolig mye fint. Skal vise dere bilder i morgen:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så fint du pynta pmor! Hadde du det hjemme? :)

Tusen takk :) Hadde det hjemme, ja. Vi har hatt en utrolig fin dag! Lillegutt sov seg gjennom mesteparten av festen og var eksemplarisk i kirken :) Han smilte til og med da han ble vist frem for menigheten, skjønningen min <3

Back
Topp