Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine
Borkortene/takkekortene![]()
Vis vedlegget 30313
Vis vedlegget 30314
Vis vedlegget 30315
Vis vedlegget 30316
Jeg brukte programme til kuttemaskin min til å legge inn malen og redigere de helt ferdig, får ikke til å bruke photoshopHvilket papir brukte du for å skrive ut malen på disse? Og redigerte du di i photoshop, eller limte du på etter at du hadde satt de sammen?![]()
Jeg brukte programme til kuttemaskin min til å legge inn malen og redigere de helt ferdig, får ikke til å bruke photoshopogså skrev jeg de ut på fotopapir klipte og limte sammen
![]()
Har en silhouette cameoKuttemaskin?![]()
Da er pynting til dåpen på søndag i gang![]()
Kommer flere bilder på søndag
Vis vedlegget 27551Vis vedlegget 27552Vis vedlegget 27553
I en stor vase, med tynt skaft også fylte vi den med vann slik at den ble tungHvordan festet du det treet? Mannen sagde med mange greiner av epletreet i går, så håper jeg kan bruke det
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fintDa er vi klar for dåp i dag!Takk for mange gode tips her!
Vis vedlegget 34831
Vis vedlegget 34832
Vis vedlegget 34833
Har brukt ideen med treet også. Ble veldig koselig!
Gratulerer så mye med dåpsbarnetDa er vi klar for dåp i dag!Takk for mange gode tips her!
Vis vedlegget 34831
Vis vedlegget 34832
Vis vedlegget 34833
Har brukt ideen med treet også. Ble veldig koselig!
Gratulerer med dåpsbarnetJeppTusen takk♡ Har hadd en perfekt dag! Lillemior fikk så utrolig mye fint. Skal vise dere bilder i morgen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Gleder meg til bilde!JeppTusen takk♡ Har hadd en perfekt dag! Lillemior fikk så utrolig mye fint. Skal vise dere bilder i morgen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så fint du pynta pmor! Hadde du det hjemme?![]()