Litt sein lørdagstråd:-D

Hei, og god kveld.:)

I dag våkna jeg av Jenny kl.08.20 - hurra for det! :D
Vi har vært en tur i byen på formiddagen, og ellers har vi kosa oss ute i sola. Jeg begynte med plenklipp tidligere (og jeg forbanner uteområdet vårt HVER gang), og mannen tar resten av jobben nå. Tausa vår er nylig lagt for kvelden, da hun bare har tatt en 20-minutters dubb i hele dag. Trøtt og sliten stakkars. . Håper hun sover gjennom duringa fra papsen som holder på ute.:)

Etterpå skal vi lage oss biffsnadder og spise hjemmedyrka mandelpoteter med provencekrydder. Gleder oss til den! Ellers så har jeg gått ned 4kg siden jeg la om kostholdet, og det er jeg veldig fornøyd med.:)

Oj så flink du er :D deilig å få resultster som 4 kg da :D er jo ikke såå lenge siden du la om kostholdet?

★Sender fra pipe-gjøken★

FLINKA:D:D Er så moro når man ser at vekta går nedover;)
Det hørtes knallgodt ut:) Elsker biffsnadder:p Hørtes ut som en koselig dag:) Hahaha, kjenner til den med gressklipping, mye av vår plen er brått bakketerreng:O Trenger jeg si mer? The mans job;) hahaha;):D^^ Emmeth og Neline er lagt for kvelden de også og Mathea er hos nabojenta og leker:)
Nammis:D S
De så knallgode ut:D
Takk og takk!:) Ja, det er motiverende å se at kostholdsendring funker.
Off, vi bor i en skråning, pluss at plena ligger i flere nivå - noe som gir flere skråninger enn nødvendig. I tillegg er den full av mose, siv, tistler og anna faenskap, så den må gjøres noe med neste år. Og nå hadde vi laaaangt, vått gress, så vi måtte tømme samleren hver 5-10meter. Fysj assaaa!!

Her har det vært en ukoselig start på dagen.
Wael snubla og slo tanna si løs idag tidlig.
Fikk kommet oss til tannlegen og tatt bilder. Heldigvis slapp han å trekke den..med,mindre den blir blå om en stund. Er så kjipt med tennene :-(
Håper det ordner seg...
Vært å grillet pølser på stranden idag,det var hyggelig. Spesielt når det er sol og varmt :-) Ungene er nydusjet og akkurat lagt. De var utslitte hehe. Og det er jeg også ;-)

Sent from my GT-I9300

Oj:eek::( stakkars gutt:( hvordan er det med han nå? Har han vondt eller? Skummelt med barn og tenner ja! Håper det ordner seg og at han ikke trenger å trekke den;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe, takk;) Meeeen, det er jeg nok langt ifra;) Jaaah, det smakte veldig godt:D Gleder meg til desserten, den er ikke inntatt ennå;)

Tullprat!:p hehe syns du er kjempe flink! Ikke alle som orker å gjøre så mye når man er syk;)

Hehe kan tenke meg du gleder deg:D jeg gleder meg til lørdagsgodtet vårt/mitt:P sjokolade, ostepop og brus! (Hørtes ut som barne-snop:P) hahaha..

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj så flink du er :D deilig å få resultster som 4 kg da :D er jo ikke såå lenge siden du la om kostholdet?

★Sender fra pipe-gjøken★
Begynte den 5.august, så det er snart to uker siden.:) Har spist litt kake og drukket litt brus i selskaper siden, men det hjelper absolutt på at jeg generellt spiser mindre porsjoner og anna mat enn før.

Så flink du er:D Gleder meg til og se den når du er ferdig med den:);)
Begynt og blåse litt her også, håper det ikke blir verre enn det det er nå! Mmmmm, taco er diiiigg:D

Hehe takk:) syns jeg måtte ordne en til Liana også, siden jeg har brodert både strømpe og kalender til Emira :) så kan Liana få kalender neste år :P

Disse har jeg laget til Emira da:) så skal jeg legge ut resultatet av Liana sin når den er ferdig;)
1376759508849.jpg
1376759516547.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Begynte den 5.august, så det er snart to uker siden.:) Har spist litt kake og drukket litt brus i selskaper siden, men det hjelper absolutt på at jeg generellt spiser mindre porsjoner og anna mat enn før.

Ja det er mye på 2 uker:) du har jo vært kjempe flink! Går greit med litt kaker og brus av og til så lenge man følger planen til vanlig:);)

★Sender fra pipe-gjøken★

Oj:eek::( stakkars gutt:( hvordan er det med han nå? Har han vondt eller? Skummelt med barn og tenner ja! Håper det ordner seg og at han ikke trenger å trekke den;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja.stakkars liten :'( Nå sover han. Gråt masse med en gang,men roet seg etter ti minutter. Og har ikke merket noe siden. Takk og lov. Også var det mye grpting hos tannlegen,men kun fordi han ikke ville gape ;-) Håper han slipper tanntrekking :-)

Sent from my GT-I9300

Haha. Så på bildene fra stranden idag...
Ser ut som Mina drar en Hitler ; Zieg Heil! Uff overtrøtt og sliten jeg haha
Sent from my GT-I9300

Vedlegg

• 1376760191037.jpg
    1376760191037.jpg
    76,9 KB · Visninger: 17
Her har det vært en ukoselig start på dagen.
Wael snubla og slo tanna si løs idag tidlig.
Fikk kommet oss til tannlegen og tatt bilder. Heldigvis slapp han å trekke den..med,mindre den blir blå om en stund. Er så kjipt med tennene :-(
Håper det ordner seg...
Vært å grillet pølser på stranden idag,det var hyggelig. Spesielt når det er sol og varmt :) Ungene er nydusjet og akkurat lagt. De var utslitte hehe. Og det er jeg også ;-)

Sent from my GT-I9300
Stakkars liten. Håper det går bra med tannen!!
Herlig med unger i seng :p Gleder meg faktisk litt i dag, til begge er i seng :p

Så flink du er! :D
Og for noen søte potetet :D

Se på meg, jeg står!!! :D
0E924ED1-D8BA-4D0C-88C2-5E73951A97F6-4560-000004BEA82F589F_zps4a9c8a19.jpg

Nå var det jammen meg like før han tok sitt første skritt :) :o

Har ikke fått lest gjennom alle innleggene (er på jobb) men tenkte no å gi en lyd fra meg i det minste;)

Her våkna småen kl. 05.45 som vanlig, men tydelig trøtt, så han halvsov en halvtime til. Problemet med at han ligger på vårt rom, er jo at på morningen våkner han av den minste lyd. Så akkurat når eg tror han har sovnet igjen, og eg tenker at eg trygt kan snu meg i sengen (har dundyne, og den lager jo litt lyd..) - så våkner han igjen:( Skal bli godt å få han på eget rom etterhvert!

Ellers gikk formiddagen i det samme, lek og lekeplassen:) Var en tur å handla gave til gutten til en venninne som blir 1 år i dag, og så jobb, kor eg altså sitter no ;)

God kveld til alle:)

Så koselig og bli henta av guttene dine<3
Har du hatt en fin dag? Er det en koselig gjeng? Herlig med avslapning sammen med familien<3<3<3
Ja, kjempefin gjeng! =) har fått gruppe for å gjøre gruppeoppgave også, som vi allerede må i gang med :p
Og så har vi to individuelle arbeidskrav i september :o
Har først nå fått bestilt bøker, så jeg må vente med å få lest til de kommer, men jeg er veldig klar!

Har ikke fått lest gjennom alle innleggene (er på jobb) men tenkte no å gi en lyd fra meg i det minste;)

Her våkna småen kl. 05.45 som vanlig, men tydelig trøtt, så han halvsov en halvtime til. Problemet med at han ligger på vårt rom, er jo at på morningen våkner han av den minste lyd. Så akkurat når eg tror han har sovnet igjen, og eg tenker at eg trygt kan snu meg i sengen (har dundyne, og den lager jo litt lyd..) - så våkner han igjen:( Skal bli godt å få han på eget rom etterhvert!

Ellers gikk formiddagen i det samme, lek og lekeplassen:) Var en tur å handla gave til gutten til en venninne som blir 1 år i dag, og så jobb, kor eg altså sitter no ;)

God kveld til alle:)
Våkner av ingenting her og :p

Back
Topp