Litt sein lørdagstråd:-D

Ja ikke sant..burde ikke holde på aå lenge pg tenner..vi finner nok ut av det ;)

Formen min er bra :) litt stikninger på venstre side og menssmerter i ryggen bare. Litt bekymret for at ikke alt er bra merker jeg, men det er vel de fleste så tildig ;) håper å få ul neste uke, men tror egentlig ikke det blir før uka etter.

Er jo ganske normalt med mensensmerter å sånt i begynnelsen da ;) så sjansen er stor for at alt er bra :D håper det hvertfall ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Takk! :) det blir spennende med to tette visst alt går bra :)

Hehe ja.. men jeg syns det var myyyyye lettere å gå fra 1 til 2, enn ingen barn til 1 ;) tror de fleste føler det sånn :)

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Hehe ja.. men jeg syns det var myyyyye lettere å gå fra 1 til 2, enn ingen barn til 1 ;) tror de fleste føler det sånn :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg har hørt flere som sier det samme, så satser på at det går så fint så :)
 
Jeg har hørt flere som sier det samme, så satser på at det går så fint så :)

Ja gjør nok det :) er jo mye lettere når man har erfaring fra før :) hehe

★Sender fra pipe-gjøken★
 
Gratulerer! ;-) Håper alt går bra.
Stakkars jenta deres. Ikke noe deilig med mageproblemer. Håper legen finner ut av det. Lykke til :)

Sent from my GT-I9300

Takk :)
 
Jeg spør Emira om hun kan krabbe inn i stua (fra kjøkkenet) sånn at Liana følger etter, og hun kommer med:

- jeg kan ikke krabbe nå, for da får jeg så vondt i bekkenet!:rolleyes::p:D

Hahah fikk en anelse om at jeg sier det eller ryggen ofte:p

★Sender fra pipe-gjøken★
Hahahaha, fantastisk svar! :p
 
God lørdagskveld :)

Håper alke som er syke blir fort friske - både liten og stor!
Jeg har vært på jobb i kveld, og skal på jobb igjen kl 07.00. Hardt med sein - tidlig, men da blir jeg ferdig med to vakter på 24 timer :)

Simone har vært skikkelig dårlig i magen i ei uke nå. 8 bleier i dag! Diare, grønn, gul, svart, slimete. Mistenker at hun reagerer på noe, for hun har nesten normal avføring om morgenen. I tillegg har hun slått seg noe veldig i hodet og tinningen i dag. Sambo ringte legevakta for å forhøre seg stakkars. De sa vi måtte følge med og komme om hun ble dårlig. Hun virket visst ok, men sur og grinete. Det er forståelig siden hun er dårlig i magen. Jeg skal til legen mandag for jeg er GRAVID!!!! :) :) og da skal jeg spør legen om de kan sjekke henne, evt få en egen time neste uke. Hadde tenkt å vente med å si noe, men mine foreldre forsnakket seg, så det spiller egentlig ingen rolle..sier ikke noe på jobben enda visst de ikke spør, for vil sjekke på ul om alt er ok siden jeg tidligere har hatt svangerskap utenfor livmora.

I morgen etter jobb skal vi bare kose oss hjemme og forhåpentligvis er det fint nok vær til å være litt ute i hagen.

Legger ved et bilde av en av kulene til snuppa:

Vis vedlegget 26663

Jeg synst ikke de ser så ille ut som sambo synst, men greit at han passer på likevel :)

Ellers har hun tatt tre skritt med gåvogna si i dag :) litt komisk for tror hun ble overrasket selv over at hun fikk det til. Det er nok lenge til hun går selv for hun er ganske ustø og går ikke mer enn to skritt i gangen langs bordet.

Håper alle har hatt en finfin lørdagskveld! :)
Gratulerer så mye med svangerskap :D
Blir mange 2014 babyer her inne ;)
Langt på vei?

Stakkars lita med blåkul, ser ikke noe godt ut :(
 
God lørdagskveld :)

Håper alke som er syke blir fort friske - både liten og stor!
Jeg har vært på jobb i kveld, og skal på jobb igjen kl 07.00. Hardt med sein - tidlig, men da blir jeg ferdig med to vakter på 24 timer :)

Simone har vært skikkelig dårlig i magen i ei uke nå. 8 bleier i dag! Diare, grønn, gul, svart, slimete. Mistenker at hun reagerer på noe, for hun har nesten normal avføring om morgenen. I tillegg har hun slått seg noe veldig i hodet og tinningen i dag. Sambo ringte legevakta for å forhøre seg stakkars. De sa vi måtte følge med og komme om hun ble dårlig. Hun virket visst ok, men sur og grinete. Det er forståelig siden hun er dårlig i magen. Jeg skal til legen mandag for jeg er GRAVID!!!! :) :) og da skal jeg spør legen om de kan sjekke henne, evt få en egen time neste uke. Hadde tenkt å vente med å si noe, men mine foreldre forsnakket seg, så det spiller egentlig ingen rolle..sier ikke noe på jobben enda visst de ikke spør, for vil sjekke på ul om alt er ok siden jeg tidligere har hatt svangerskap utenfor livmora.

I morgen etter jobb skal vi bare kose oss hjemme og forhåpentligvis er det fint nok vær til å være litt ute i hagen.

Legger ved et bilde av en av kulene til snuppa:

Vis vedlegget 26663

Jeg synst ikke de ser så ille ut som sambo synst, men greit at han passer på likevel :)

Ellers har hun tatt tre skritt med gåvogna si i dag :) litt komisk for tror hun ble overrasket selv over at hun fikk det til. Det er nok lenge til hun går selv for hun er ganske ustø og går ikke mer enn to skritt i gangen langs bordet.

Håper alle har hatt en finfin lørdagskveld! :)


Gratulerer så mye med spiren i magen:D<3
 
Gratulerer så mye med svangerskap :D
Blir mange 2014 babyer her inne ;)
Langt på vei?

Stakkars lita med blåkul, ser ikke noe godt ut :(

Takk :) er ikke lenger enn ca 5 uker, så det er fortsatt tidlig ;)
 
Kylling er så godt:) Hva skal dere ha til? I morgen skal jeg bake pai med skinke, brokkoli, spinat og ost:D Hva er blandaball? Formen er veldig dårlig ennå:( Synes den blir verre for hver dag som går!?


Det ble ris og brokkoli til:)

Blandaball består av fisk og potet:)

Huff, jeg føler med deg, har ikke vært meg selv på lenge selv,
 
God lørdagskveld :)

Håper alke som er syke blir fort friske - både liten og stor!
Jeg har vært på jobb i kveld, og skal på jobb igjen kl 07.00. Hardt med sein - tidlig, men da blir jeg ferdig med to vakter på 24 timer :)

Simone har vært skikkelig dårlig i magen i ei uke nå. 8 bleier i dag! Diare, grønn, gul, svart, slimete. Mistenker at hun reagerer på noe, for hun har nesten normal avføring om morgenen. I tillegg har hun slått seg noe veldig i hodet og tinningen i dag. Sambo ringte legevakta for å forhøre seg stakkars. De sa vi måtte følge med og komme om hun ble dårlig. Hun virket visst ok, men sur og grinete. Det er forståelig siden hun er dårlig i magen. Jeg skal til legen mandag for jeg er GRAVID!!!! :) :) og da skal jeg spør legen om de kan sjekke henne, evt få en egen time neste uke. Hadde tenkt å vente med å si noe, men mine foreldre forsnakket seg, så det spiller egentlig ingen rolle..sier ikke noe på jobben enda visst de ikke spør, for vil sjekke på ul om alt er ok siden jeg tidligere har hatt svangerskap utenfor livmora.

I morgen etter jobb skal vi bare kose oss hjemme og forhåpentligvis er det fint nok vær til å være litt ute i hagen.

Legger ved et bilde av en av kulene til snuppa:

Vis vedlegget 26663

Jeg synst ikke de ser så ille ut som sambo synst, men greit at han passer på likevel :)

Ellers har hun tatt tre skritt med gåvogna si i dag :) litt komisk for tror hun ble overrasket selv over at hun fikk det til. Det er nok lenge til hun går selv for hun er ganske ustø og går ikke mer enn to skritt i gangen langs bordet.

Håper alle har hatt en finfin lørdagskveld! :)


Så gøy, gratulerer så mye:):)
 
Back
Topp