Jeg ligger og rådhuset k senga ned sovende mann ved sjefen av meg. Han var litt kritisert siden han ville skive fly første jobbdag etter permisjon i mirgwn SP jeg må være musestille 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ha det er jo det ! Topplistekrigmakan .....skulle jo nesten ttor fet vvar krig igjen![]()
Ja, han er det <3du har virkelig hunnet frømmenannen![]()
Ja, muligRe dwrre hwlt tett i psappwn ellee?![]()
Ble skinnende rent! I hver fall set han rakke. Lurt kjeftbruk meg j moegenDet blor iallefalm rent og pent skjønner jeg, sånn som han vasker![]()
Sir no sa?tetyt i pappen sier du.......![]()
Jajaja!Men da gjør han iallefall det meste da, så da er det kanskje greit å ta seg av baklengs![]()
Nå er det ikke lenge før jeg tisser på meg igjen...Jeg ligger og rådhuset k senga ned sovende mann ved sjefen av meg. Han var litt kritisert siden han ville skive fly første jobbdag etter permisjon i mirgwn SP jeg må være musestille![]()

yeeeiii...så kylytHaha, ha det er jo det ! Topplistekrig![]()

Altså, bor du på rådhuset, eller er du hjemme ? Jeg må sinnet ble litt forvirretJeg ligger og rådhuset k senga ned sovende mann ved sjefen av meg. Han var litt kritisert siden han ville skive fly første jobbdag etter permisjon i mirgwn SP jeg må være musestille![]()

Du og?Ere!!! Trio jeg dkvetter i teursen nå!!!!![]()
hvaJa, han er det <3
Har ikke vasket di siden vi flyttet sammen i 2006![]()
Sit?Sir no sa?![]()
kniiiis....det er det kenge sicen jeg gjprde..Ere!!! Trio jeg dkvetter i teursen nå!!!!![]()

Nei, jeg rådhuset! Hmm - rådhuset er viset ikke i ord Ola. Og ikke fly, vare jobbAltså, bor du på rådhuset, eller er du hjemme ? Jeg må sinnet ble litt forvirret
Æog skal samboer ut og kjøre fly?
Ig dert hør di si hølt?Ja, han er det <3
Har ikke vasket di siden vi flyttet sammen i 2006![]()
say whartSir no sa?![]()
Zhahah, nå holdt jeg på å vekke ungene, for jeg brøt ut i lattJajaja!
Ja, jammen bør jeg ta avec baklengsmål! En stripteasemendr du??

slur!!!Sit?