Hvem er Jon?General t med en sånn tråd igjen, nå suservi oppover topplista hele gjengen og tar innersvingen på alle
innleggene bare raser på Jon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem er Jon?General t med en sånn tråd igjen, nå suservi oppover topplista hele gjengen og tar innersvingen på alle
Ahhan, måner jeg spent på hvirdn man baker et hus når dere er inni detMannen baker huset så da måtte jeg gjøre lurt og følte jeg![]()
Of Grneael T?General t med en sånn tråd igjen, nå suservi oppover topplista hele gjengen og tar innersvingen på alle
akkurat jaSudwrærgjelm??

Vasker huset skulle det. ØyeAhhan, måner jeg spent på hvirdn man baker et hus når dere er inni det![]()
Var det jeg og gjordeder datt jeg vikrkelig ut.......![]()

Hba baker han huset gul?Mannen baker huset så da måtte jeg gjøre lurt og følte jeg![]()
Hohoho....baker på en bsøndagMannen baker huset så da måtte jeg gjøre lurt og følte jeg![]()
hehe...det er jaggu en god plan klatremusiGeneral t med en sånn tråd igjen, nå suservi oppover topplista hele gjengen og tar innersvingen på alle
Ja det lurer jeg på fogHvem er Jon?
Nei, bake er viset kvinnfolkjibb, men vaske det gjør han til fangst. Og lager matv.DHohoho....baker på en bsøndag![]()
ja den Klatremis er ikke dumhehe...det er jaggu en god plan klatremusi![]()
Re dwrre hwlt tett i psappwn ellee?der datt jeg vikrkelig ut.......![]()
du har virkelig hunnet frømmenannenNei, bake er viset kvinnfolkjibb, men vaske det gjør han til fangst. Og lager matv.D
Det blor iallefalm rent og pent skjønner jeg, sånn som han vaskerHerje!
Han vasket godet tent!
Men da gjør han iallefall det meste da, så da er det kanskje greit å ta seg av baklengsNei, bake er viset kvinnfolkjibb, men vaske det gjør han til fangst. Og lager matv.D
tetyt i pappen sier du.......Re dwrre hwlt tett i psappwn ellee?![]()