Søndag

Kanskje jeg må ta meg et glass før vi møtes da, så ligger vi på lik linje! ;)
Kaffe er også godt.. Muffins og.. Is og.. Vaffler og.. Ja, du veit.:)

Er ikke voksen nok til å drikke kaffe heller, men skal nok klare å bøtte innpå no cola-aktig, så worry not ;):p og skulle du være litt sjenert i starten, så har jeg en tendens til å skravle på både innpust og utpust, så du har tid til at vinen går virke ;):p:rolleyes::D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, så morsom han er!
Er det bare min unge som spiser alt mulig altså? :confused: :eek: kanskje hun har en mangelsykdom :p

haha broren min spise sand/småsteiner til han begynte på skolen! og kansje etter det :P hahah meeeen han spise jo ALT han kom over da! grillkull, tapet, bomull fra bamsene, skumgummi fra madrass osv osv... :P

Haha, så morsom han er!
Er det bare min unge som spiser alt mulig altså? :confused: :eek: kanskje hun har en mangelsykdom :p

Asle spiser alt han kommer over han også :eek:

Hahaha, så bra! Er heller ikke så hard på flaska, mer glad i brus ;)

Hurra for brus!! :p:D;) Blir sjuk som en hund hvis jeg drikker (selv i små mengder) så jeg har ikke drukket på 15 år.. :eek::confused: herregud så gammel jeg er da jeeeeeeezez

Er ikke voksen nok til å drikke kaffe heller, men skal nok klare å bøtte innpå no cola-aktig, så worry not ;):p og skulle du være litt sjenert i starten, så har jeg en tendens til å skravle på både innpust og utpust, så du har tid til at vinen går virke ;):p:rolleyes::D

Jeg? Sjenert? Skjer nok ikke..;)
Kjeften går her også. Fikk spørsmål om noen hadde putta på meg en 10-kroning en gang når jeg var lita. Blei så flau!! Hahaha..:)

Kjeften går her også. Fikk spørsmål om noen hadde putta på meg en 10-kroning en gang når jeg var lita. Blei så flau!! Hahaha..:)

Been there.. ;) hehe

Ler så jeg holder på å dævve her! :D:D:D
Fikk litt morsomme bilder i hodet her jeg satt, lett inspirert av denne youtube-videoen her :p:rolleyes::D

https://www.youtube.com/watch?v=nFCiyBuvfmk&feature=youtube_gdata_player

Det er AKKURAT sånn han står:D eller som en firfisle i ørkenen på varm sand:p;):D ler meg skakk*hylskratter* slem som jeg er setter jeg han ofte på gresset og holder på og le meg ihjæææl og Emmeth glaner stygt på a mor da, ja:p:D:D:D:D

Haha, så morsom han er!

Hahs, utforsker trangen er hvertfall i boks;) ingen tvil om det:p kanskje hu blir en sånn proff på mange forskjellige smaker:D:D:D

Det har jeg og opplevd :-p :o

Heiii damene! Så fine dere er alle sammen! Og guu så skjønne babiser :)

Vi bare nyyyter sommeren ute på stranda om dagen :) sambo har tilogmed fått seg en liten kompis :p *kniiis*
♥ Mamsen og Emsen ♥

Vedlegg

• 1374442162928.jpg
    1374442162928.jpg
    49,3 KB · Visninger: 18
  • 1374442192198.jpg
    1374442192198.jpg
    99,3 KB · Visninger: 18
  • 1374442231083.jpg
    1374442231083.jpg
    127,3 KB · Visninger: 18

Vi bare nyyyter sommeren ute på stranda om dagen :) sambo har tilogmed fått seg en liten kompis :p *kniiis*
♥ Mamsen og Emsen ♥
Deilig med finvær!!!!!

♥ Mamsen og Emsen ♥

Herlig og kunne dra på stranda og ta seg en dukkert i finværet:D:D:D

Ja'a! Skal ikke klage, selv om jeg gjør det :p sambo tok bilde av meg i bikiki istad.. nå vil jeg ikke på stranda mer :oops:

♥ Mamsen og Emsen ♥
Å joda! Tenk på alle de forskjellige kroppene man finner på en strand ;)

Har hatt en våkentime med Lillebror som akkurat sovnet igjen!
Så da blir det natta på meg og ;)

Har hatt en våkentime med Lillebror som akkurat sovnet igjen!
Så da blir det natta på meg og ;)

Nattinatt, søta:) håper Eskil sover godt i natt:) sove godt og drømme søtt:):rolleyes:

Natta, alle sammen:):):)

Back
Topp