Fredag.

Hei og hå! :)
Her har vi vært ute og gått tur i Frognerparken og matet endene i andedammen og spist is i dag :) Good times!! :D Asle var så sliten da vi kom hjem at det var såvidt han ikke sovnet i matfatet under middagen :P Han skulle selvsagt ikke legge seg likevel, men nå sover han som en stein :)

Er det noen som forviller seg inn til Oslo i morgen,forresten??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skulle jeg gjerne gjort:rolleyes: men blir hytta i helga i stedet :p

*Surfer mobilt*

Du kan forøvrig bare våge å komme sørover en helg jeg ikke er her ;)

Akupunktur var heaven her!!!
OG fødselsforberedende akupunktur!!! Tror det var en av grunnene til at snuppa kom 15 dager før tida, og at jeg hadde så kort og lett fødsel:)

*Surfer mobilt*
Jeg tok fødselsforberedende akupunktur fra uke 35, men fødte først i uke 42+4, og fødselen endte i keisersnitt... Så, ja.... :D

Hei og hå! :)
Her har vi vært ute og gått tur i Frognerparken og matet endene i andedammen og spist is i dag :) Good times!! :D Asle var så sliten da vi kom hjem at det var såvidt han ikke sovnet i matfatet under middagen :P Han skulle selvsagt ikke legge seg likevel, men nå sover han som en stein :)

Er det noen som forviller seg inn til Oslo i morgen,forresten??

Jeg tar gjerne turen og møter dere! :)

Hei og hå skravlehøner! ;)
Det er deilig å være hjemme igjen og vi har vært hos foreldrene mine i dag. Og handlet litt blomster til hagen :)
Nå er det grilling og Lillebror sover ute i skyggen!
Skulle gjerne reist til Oslo altså.
Håper noen har tid og lyst senere i sommer/høst!!! :-)
Tar gjerne en hel helg og vi ;)

Det er deilig å være hjemme igjen og vi har vært hos foreldrene mine i dag. Og handlet litt blomster til hagen :)
Jeg som bor ved Oslo har jo stort sett alltid mulighet :)

Marian87 foreslo helgen 2.-4.august. Kanskje dere også kan da?

Jeg som bor ved Oslo har jo stort sett alltid mulighet :)

Marian87 foreslo helgen 2.-4.august. Kanskje dere også kan da?
Jeg så det. Men har fått endel jobbing og er mellom to nattevakter og senvakt pluss dagvakt påfølgende uke... Jeg er så usikker på hvordan all denne jobbingen går...
Det ble så mange vakter på meg på en gang pga ferieavvikling og for å komme i gang og bli kjent, ble jo egentlig mange flere vakter enn jeg tenkte å ta på meg :p

Jeg har lyst inn og møte noen av dere i morra, men vesla har slitt litt med varmen i dag og vært en del utilpass, så jeg lurer på om det er best å bare være her - nært bassenget..:confused:

Jeg tok fødselsforberedende akupunktur fra uke 35, men fødte først i uke 42+4, og fødselen endte i keisersnitt... Så, ja.... :D
Kan jo hende at det var komboen akupunktur og sex omtrent daglig til dagen før fødselen som var avgjørende... :p de sier jo at det skal hjelpe på modninga ;)

Du kan forøvrig bare våge å komme sørover en helg jeg ikke er her ;)

Prøver å få mannen med med sørover ei ferieuke fra 3.-10.august... Er det da du er på ferie? :p

Håper på en tur til Tønsberg første uka i august, da kan vi ta oss en oslotur ;)

Jeg tar gjerne turen og møter dere! :)

Gøy! :) Noe spesielt du kunne tenke deg å gjøre??

Prøver å få mannen med med sørover ei ferieuke fra 3.-10.august... Er det da du er på ferie? :p

Kommer hjem fra Danmark om kvelden den 3. august, så bare ikke start uten meg ;)

Grilling hørtes digg ut!!
Såsant vi er her i byen blir jeg gjerne med på treff utover sensommeren/høsten :):cool:

Jeg har lyst inn og møte noen av dere i morra, men vesla har slitt litt med varmen i dag og vært en del utilpass, så jeg lurer på om det er best å bare være her - nært bassenget..:confused:

Hadde vært veldig koselig å møte dere, men skjønner at du ikke har lyst å hale Jenny med deg ut i varmen hvis hun er litt slakk. :confused: Denne varmen tar visst litt av piffen fra de fleste av oss :p Gi en pip hvis du skulle ombestemne deg! :D;)

Hadde vært veldig koselig å møte dere, men skjønner at du ikke har lyst å hale Jenny med deg ut i varmen hvis hun er litt slakk. :confused: Denne varmen tar visst litt av piffen fra de fleste av oss :p Gi en pip hvis du skulle ombestemne deg! :D;)

Fenomenet varme er et ukjent begrep her om dagen! Hermine hadde idag ull under parkdressen i våre 10 grader :eek: :p plaskebassenget hun fikk av svigermor har bare vært brukt i dusjen :p

Fenomenet varme er et ukjent begrep her om dagen! Hermine hadde idag ull under parkdressen i våre 10 grader :eek: :p plaskebassenget hun fikk av svigermor har bare vært brukt i dusjen :p

Unnskyld at jeg fniser høyt her jeg sitter :rolleyes::p:rolleyes: hadde vi vært hjemme på vestlandet, hadde nok det vært lignende tilstander her også :eek:

Kan jo hende at det var komboen akupunktur og sex omtrent daglig til dagen før fødselen som var avgjørende... :p de sier jo at det skal hjelpe på modninga ;)
Ja, det ble mye sex på oss også siste tiden, men til ingen nytte... ;)

Tror rett og slett ikke at akupunktur har noen stor effekt på meg, men har absolutt tro på at det kan fungere på andre!

Back
Topp