Innkjøp

Har alt jeg trenger, minsten her er jo bare 7 mndr :p
Har to gutter da, så hvis dette blir en jente vil jeg bytte ut en del :)

Samme her... Minsten er 7,5mnd... Men hvis det blir jente må jeg nok på shopping :)
Skal også skaffe stor jente seng til hu på 2 år... Samt et par loftsenger, for å få plass til alle... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi trenger

- bilstol
- madrass
- bæresele
- kanskje babycall

Og selvfølgelig litt småting :-)

Her blir det søskenvogn og seng,stol senere.Men usikker på seng om vi skal kjøpe ei sprinkel seng til eller om vi skal kjøpe vanlig seng til dattera vår.Hun blir 22mnd når minsten blir født.Hva tenker dere?

ellers blir det jo å snope litt nye pledd,klær osv:-)
Vår blir 22 mnd i februar :) tenker at babyen sover i vogga frem til bursdagen hennes om hun ikke virker klar når babyen kommer. Flere du også april 2012?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Vår blir 22 mnd i februar :) tenker at babyen sover i vogga frem til bursdagen hennes om hun ikke virker klar når babyen kommer. Flere du også april 2012?

Ny termin 03.02.14

Om mi er født i april 12? Ja,hun blir to i april(lille babyen min) ja vi har bogge,men det kommer til å bli soveplassen i stua på dagtid så

Her må vi handle bilstol, vogn(er), stellebord, badebalje, badestol, sånn lekematte, bæresjal, ny bilstol til storebror, ny vognpose.

Ellers har vi noe klær igjen etter begge, men blir nok garantert å handle noe nye klær også, spesielt ullklær siden de blir så fort stygge.

2 små + spire <3

Her blir det;

-Vogn
-Bilstol
-Stellematte
-Stelleveske
-Klær
-Babycall
-Lekegrind

Jenta er jo nesten 6 år når lille kommer til verden så har ikke så mye babystuff :p

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Ikke velg maxi cosi... De fleste som kun har prøvd det elsker det. Vi har både maxi cosi, britax og Acta graco et i hver bil. Maxi cosi har kun 3 punkt og jeg syns hodet på jenta vår hang veldig når hun var nyfødt å satt i det setet. I tilegg har det kun 3 punkt sele. De andre har 5 punkt. Over til vogna. jeg har egde, hadde jeg kunne valgt om igjen hadde jeg valgt City cross. Men vi beholder egden.
Jeg ville også ha stellebord med badekar men dama i butikken snakket oss fra det så kjøpte en brukt babydan med skuffer og en badebalje til 79kr på IKEA.

Ny termin 03.02.14
Hvorfor er det praktisk med 5 punkts sele mot 3 punkts sele? Er ikke alle barna festet med 5 punkt foran? Skjønner du tenker på basen, sant? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvorfor er det praktisk med 5 punkts sele mot 3 punkts sele? Er ikke alle barna festet med 5 punkt foran? Skjønner du tenker på basen, sant? :)

praktisk er det kanskje ikke med 5 punkt, men jeg føler at babyen sitter bedre. mamma og pappa har maxicosi'n i sin bil som ekstra sete.. tenker på setet babyen sitter i.. ikke bilselen nei..
har du sett forskjellen?

praktisk er det kanskje ikke med 5 punkt, men jeg føler at babyen sitter bedre. mamma og pappa har maxicosi'n i sin bil som ekstra sete.. tenker på setet babyen sitter i.. ikke bilselen nei..
har du sett forskjellen?
Nei har ikke det.. Får google det :) Takk for tipset!

Nei har ikke det.. Får google det :) Takk for tipset!

Bare hyggelig, jeg viste ikke dette da jeg var førstegangsfødende sist...

Ny termin 03.02.14

Jeg har vel bare tenkt på en ting jeg vil ha og det er at bilstolen passer på understellet til vognen! Hvis man bare skal en kjapp tur på butikken eller noe sånt! :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Har alt bortsett fra babycall. Men blir sikkert å kjøpe mer...

Jeg har vel bare tenkt på en ting jeg vil ha og det er at bilstolen passer på understellet til vognen! Hvis man bare skal en kjapp tur på butikken eller noe sånt! :-)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)
Supersmart om man får en baby som liker å sitte i bilstolen :)

Ny termin 03.02.14

Back
Topp