Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det søskenvogn og seng,stol senere.Men usikker på seng om vi skal kjøpe ei sprinkel seng til eller om vi skal kjøpe vanlig seng til dattera vår.Hun blir 22mnd når minsten blir født.Hva tenker dere?
ellers blir det jo å snope litt nye pledd,klær osv![]()
Vi må rett og slett ha alt vi![]()
Ikke velg maxi cosi... De fleste som kun har prøvd det elsker det. Vi har både maxi cosi, britax og Acta graco et i hver bil. Maxi cosi har kun 3 punkt og jeg syns hodet på jenta vår hang veldig når hun var nyfødt å satt i det setet. I tilegg har det kun 3 punkt sele. De andre har 5 punkt. Over til vogna. jeg har egde, hadde jeg kunne valgt om igjen hadde jeg valgt City cross. Men vi beholder egden.HeiJeg er interessert i å høre mer om hvilke merker og navn (erfaringer) dere anbefaler på de ulike innkjøpene?? F.eks har jeg veeeeldig lyst på Emmaljunga city cross vogna. Dog synes jeg det er dyrt med 8tusen for ny vogn, og blir nok å kjøpe denne brukt (Satser på 4tusen) Min samboer skal studere i 2 år, så greit å spare der en kan
Når det kommer til bilstol har jeg fått anbefalt maxi cosi av min søster og svigerbror. De sier det pga lett vekt + den er ofte på tilbud så regner med 2400 kr der. Vi har bestemt oss for å finne en vugge, og håper den kan brukes til 6 mnd. Blir så over i sprinkel seng, som vi har tenkt å bestille på ikea. Når det kommer til stelle-kommode, vil vi gjerne ha en som du også kan bade i, samt ha skuffer for oppbevaring. Noen som har tips her?? Det med bading er ikke et must, kan godt ha balje i dusjen. Kom gjerne med dine meninger mot mine, jeg er jo tross alt uerfaren og ønsker å høre DIN side
;-)