Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unn Tromsø![]()
Ja,vi e ikje så vældi mange hær inneEndelig ser æ flere i fra tromsø!
Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3
Virker ikke slik...Er det noen som oppdaterer listen egentlig?
Her er en oversikt over hvilke sykehus vi flotte damer skal føde på
Svar enten i tråden her, eller send meg en pm, så skal jeg føre deg opp på lista
Gi meg gjerne beskjed dersom det er noe feil også- er ikke sååå flink med alle sykehusene
Akershus Universitetssykehus (Ahus)BrigdidMammalykkeBakemester harepusH27KristinLilleLerkeMammalykkePhysiogirl.CecbakPrinsOgPrinsesseMammabolla
LilleLerkeBaby<3LoveCecbakHaugesund sykehusMildiSkipperinnen4frøken kaninLevanger sykehusPlexyKvadratNamsos sykehusOverlykkelig<3Stavanger UniversitetssykehusCytoplastmaVenternummer2Supermamma*DaniniChante86LykkeIMagenElisabeth1981Hello Kitty86ØYENLinni86Bruker60anSykehuset TelemarkSanneKatti883gutterog1hemlighet.PicsiKMB1990DrammenSunshine-83FairyMrs LutzLykkeSykehuset ØstfoldFjasefrøkenLink88LykkemammaSiroNojaLeneM86Venter nok en spire....UNN TromsøBruker53HERennis1991ErillHelene7Sykehuset i VestfoldLykkeliiiitenMammaMariaHåper85Linnka86SnuffleLuringen*SilckelyMona ponaahekleguriArisaNordlandssykehuset HF BodøSulemunurselvers<3St. Olavs hospitalLille marsvin*HåperNinky_Nonkenlillefrokentrilletibh86LykkelineLykkelig-85Sykehuset innlandet Lillehammerminime*Haukeland SykehusMagnoliaFrøkna fra Oz ?Venternr2BearamVenterpånr2Lano87RikshospitaletKriposVolda sykehusLibra83Voss sykehusBenjamin sin mammaFrøkna fra Oz ?MAHO78Skien sykehusIvviStord sykehusLene84Sykehuset i ÅlesundButterflyLykkeliten i magenHelgelandssykehuset avd. Mo i Rana Jeaa ?Januarbaby2014Helgelandssykehuset avd. MosjøenJeaa ?Sørlandet sykehus avd. FlekkefjordMedulla spinalis ?BabirusasSørlandet sykehus avd. KristiansandMedulla spinalis ?KremfløteNordlandssykehuset Lofotenturbogirl_01CianLillehammer sykehusIsthabethRingerike Sykehus*selene*Ullevål SykehusMiRakelH27Førde sykehusLinhThi93ABC klinikken på UllevålBruker58he
Jeg får ikke opp listen Vet ikke om jeg står på den
aaa... hmm andebu? jeg tror jeg veit hvem du er nemlig .. om jeg ikke er heeeeeeelt på bærtur nå da ..![]()
Vet at listen står først i tråden, men er bare en rute med et spørsmålstegn i. Får den altså ikke fram.