Her er en oversikt over hvilke sykehus vi flotte damer skal føde på
Svar enten i tråden her, eller send meg en pm, så skal jeg føre deg opp på lista
Gi meg gjerne beskjed dersom det er noe feil også- er ikke sååå flink med alle sykehusene
Akershus Universitetssykehus (Ahus)BrigdidMammalykkeBakemester harepusH27KristinLilleLerkeMammalykkePhysiogirl.CecbakPrinsOgPrinsesseMammabolla
LilleLerkeBaby<3LoveCecbakHaugesund sykehusMildiSkipperinnen4frøken kaninLevanger sykehusPlexyKvadratNamsos sykehusOverlykkelig<3Stavanger UniversitetssykehusCytoplastmaVenternummer2Supermamma*DaniniChante86LykkeIMagenElisabeth1981Hello Kitty86ØYENLinni86Bruker60anSykehuset TelemarkSanneKatti883gutterog1hemlighet.PicsiKMB1990DrammenSunshine-83FairyMrs LutzLykkeSykehuset ØstfoldFjasefrøkenLink88LykkemammaSiroNojaLeneM86Venter nok en spire....UNN TromsøBruker53HERennis1991ErillHelene7Sykehuset i VestfoldLykkeliiiitenMammaMariaHåper85Linnka86SnuffleLuringen*SilckelyMona ponaahekleguriArisaNordlandssykehuset HF BodøSulemunurselvers<3St. Olavs hospitalLille marsvin*HåperNinky_Nonkenlillefrokentrilletibh86LykkelineLykkelig-85Sykehuset innlandet Lillehammerminime*Haukeland SykehusMagnoliaFrøkna fra Oz ?Venternr2BearamVenterpånr2Lano87RikshospitaletKriposVolda sykehusLibra83Voss sykehusBenjamin sin mammaFrøkna fra Oz ?MAHO78Skien sykehusIvviStord sykehusLene84Sykehuset i ÅlesundButterflyLykkeliten i magenHelgelandssykehuset avd. Mo i Rana Jeaa ?Januarbaby2014Helgelandssykehuset avd. MosjøenJeaa ?Sørlandet sykehus avd. FlekkefjordMedulla spinalis ?BabirusasSørlandet sykehus avd. KristiansandMedulla spinalis ?KremfløteNordlandssykehuset Lofotenturbogirl_01CianLillehammer sykehusIsthabethRingerike Sykehus*selene*Ullevål SykehusMiRakelH27Førde sykehusLinhThi93ABC klinikken på UllevålBruker58he
skal føde i skien på sykehuset telemark