Pose vs dyne i vogna?

Jeg brukte kun dyne og teppe, også saueskinn som hu lå på. Kommer til å gjøre det med nr 2 også. Ikke så kaldt her. Har saueskinnspose når jeg er hos foreldra mine.

Jeg kommer t å bruke pose på vinteren! M sausekinn under! Føler d er d varmeste og luneste for de små!

Sikkert greit med dyne og pledd... spesielt når vognposen eller trekket(vet ikke helt hva navner er :p ) er festet godt over :)Det kan jo også hjelpe dersom du har lammeskinn under... den isolerer godt på varmen :)
I tillegg må du jo kle på barnet litt mer enn bare body og strømpebukse, som man gjør om sommeren :D

Brukte ikke pose sist, men kjøpte en som hørte til vogna som var på tilbud denne gangen

Storebror er født på februar og jeg hadde både pose og dyne til han. men brukte kun dyne i vognen, posen er så å si ubrukt :/ Så nå har jo begge deler nå til lillebror :)

Jeg har en februargutt ifra før, og voksi-posen hans er meget godt brukt!!!
Men her er det ofte surt/kald vind i tillegg da!

Her blir det bare brukt lammeskinnspose den første tiden, dyne først når det begynner å bli en del varmere!

Blir nok pose her også. Hadde ikke det sist. Men da var jo babyen størrelser når vinteren kom. Nå føles det mer rett med pose.

Har både lammeskinsspose og Voksipose. Så blir vel å veksle mellom dem i vinter. Dyne brukte jeg når det ble varmere.Men posene virker så deilige og lune.

Dette lurer jeg også på! Så BÅDE saueskinn og pose altså?

Noen av posene har ull i bunnen og da trenger man neppe lammeskinn under posen. Det kan kanskje bli trangt i vognen også. Men ikke alle posene er like tykke/godt isolerte i bunnen.

Helt klart voksi ull pose:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvilke lammeskinn anbefaler dere da? (link??)
Og hvilke voksiposer? Jeg tenker å bruke lammeskinn rett over madrassen, så voksipose. Deretter bytter jeg ut voksiposen med dyne når det blir varmere ute..

Hvilke lammeskinn anbefaler dere da? (link??)
Og hvilke voksiposer? Jeg tenker å bruke lammeskinn rett over madrassen, så voksipose. Deretter bytter jeg ut voksiposen med dyne når det blir varmere ute..
Vi har lammeskinn fra nøstebarn, som ble brukt i senga frem til storebror var 2 år.
I vogna brukte vi voksi urban-posen. Den har ull i bunn og dun på toppen. Denne posen kom aller best ut i test for en liten stund siden!
Blei best i test pga at den ikke brant opp med en gang det kom en gnist på den, sånn som alle andre posene som ble testet!

Vi har lammeskinn fra nøstebarn, som ble brukt i senga frem til storebror var 2 år.
I vogna brukte vi voksi urban-posen. Den har ull i bunn og dun på toppen. Denne posen kom aller best ut i test for en liten stund siden!
Blei best i test pga at den ikke brant opp med en gang det kom en gnist på den, sånn som alle andre posene som ble testet!
Ja, har sett på den urban voksiposen.. men leste noe på nettet om at de tilbakekalte de posene pga en metalleings som datt av?? Det var riktig nok i 2011 da, men er de fortsatt best i test? så man trenger ikke lammeskinn i vognn, om man bruker voksipose fra urban?

Vi har kjøpt Voksi til babyen. :)
Fortsatt best i test :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lammeskinn.. Hvilke strl skal dere ha i vogna?
Jeg har kjøpt Emmaljunga Edge Duo vogn, og lurer på hvilke strl av lammeskinn jeg skal ha.
60-70 cm, 70-80 cm eller 90-100 cm?? :-)

Back
Topp