Pose vs dyne i vogna?

Dette lurer jeg også på! Så BÅDE saueskinn og pose altså?
Jeg mener det trekket som er over bagdelen... den som hører til vognen (stormtrekk mener jeg det står på barnashus sin nettside)... Ikke voksipose :p Ble litt kompliser, men men :p

Jobber i barnehage og ser at voksipose er mest brukt helt klart.... Men også flere har dyne..:)

Pratet med ei dreven 4 barns mamma og hun hadde lammeskinnspose på første unge, den kom på vinteren. Hun likte ikke lammeskinnsposene fordi de var så åpne i toppen, hun måtte ha dyne i tilegg og balle rundt den i halsen. Hun anbefalte gode voksi-poser, da ligger ungene mer innpakket og når du i tilegg har ull på så er det goooode å varme.
Men det er smak og behag.

her kommer det til å bli brukt voksipose :-)

Ja, har sett på den urban voksiposen.. men leste noe på nettet om at de tilbakekalte de posene pga en metalleings som datt av?? Det var riktig nok i 2011 da, men er de fortsatt best i test? så man trenger ikke lammeskinn i vognn, om man bruker voksipose fra urban?
Tror det bare var den lille plast eller skinn dingsen som henger på glidelåsen. Sånn for at det skal være lettere å bruke glidelåsen.

Back
Topp