Hvis du titter innom her så...

Bare mm her,men hun tar igjen ammingen om ettermiddagen/kvelden,da er det amming i ett:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Her spiser han i ett mellom kl 3-4 til 7;-) Ikke tvil om at han vil være mett når hanj legge sæ:)
 
Vært å veid "lille"gutt og nå er hanj 6340 g. Blir 8 uka på fredag. Må si han vokser fort;-)
Korr mye veier deres nå?
 
Vokser veldig fort ja:) på 6 ukers kontrollen forje uke var han 5240 ;)
Gammel han da? :)
Ser jo på april forumet at mange av babyan der e no ikke så stor på 3 mnd kontrollen. Må nesten le litt av det:) vi har store gutter:)
 
Har en stor gutt her jeg og :)
Vi var på veiing da han var 5 uker, veide da 5420 og var 58 lang.
:)
Vokser fort ja, en del klær vi aldri fikk brukt!
 
Da har gutten lagt sæ for natta;-) har gått utrolig bra med siste mating kl 7;-) Natt 1 våkna han kl 2, natt 2 kl 3 og inatt kl 4:) Må si æ e imponert over hanj. Så lurer på kos d blir denne natta;-) Så etter mating er vi oppe kl 7 igjen og da er det morgen;-)
Må sies at han spis masse på dagtid. Spiser over literen hver dag;-) hehe
Trodde babyer ikke skulle spise over en liter mme om dagen jeg... ? Var iallfall slik for seks år siden.
 
Hvordan går det? :) Min er sykemeldt pga en skade i armen så han er hjemme. Venter på operasjon. Han har alt vært sykemeldt 4 mnd pga venting på mr, henvisning og behandligstid. Fikk time til undersøkelse og må nå vente fire mnd på ny time for og undersøke om øvelsene har gitt noe effekt. Legen trudde derimot det kom til og bli operasjon, så skjønner ikke hvorfor han må prøve øvelser :mad::mad:
Etter operasjonen regner dem minimum 6 mnd på og komme seg skikkelig. Herregud!!! (Engasjerer meg veeeldig her, blir rasegal av og tenke på det.. )
Årh! Kjedelig å gå sånn å vente da. Jeg hadde forresten blitt smårar av å ha mannen hjemme over lengre tid. :p
Går greit hjemme. Ikke store tinga vi har gjort da. Helsestasjon, besøkt ei venninne og hatt besøk.
 
Trodde babyer ikke skulle spise over en liter mme om dagen jeg... ? Var iallfall slik for seks år siden.
Tror de har gått litt bort fra det no....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Tror de har gått litt bort fra det no....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Ok, bra dere er mer oppdaterte enn det jeg er. ;) Hehe. Husker bare ei venninne måtte begynne med velling pga det. ;)
 
Tror de har gått litt bort fra det no....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Stemmer det og så sier de vist 15% av kroppsvekta men det blir for lite det også her i hus. Blir vel ca 100-200 mer mme enn det hver dag. Varierer litt.
 
Innom en liten tur før legging av de to største snuppene:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jeg har bare hatt de i min seng. Men igår var vi ute på besøk en tur, og jeg klarer ikke gå rett i seng selv. Så da la jeg de i senga si så lenge. Og der sov de sannelig til fem. ;)
Tilfeldigheter er en grei ting ;) hehe har de kvar sin seng eller deler de? :)
 
Tilfeldigheter er en grei ting ;) hehe har de kvar sin seng eller deler de? :)
De deler seng, sprinkelseng ved siden av vår seng. Og deler vugge i stua. Litt trangt av og til, men går fint. :)
 
Årh! Kjedelig å gå sånn å vente da. Jeg hadde forresten blitt smårar av å ha mannen hjemme over lengre tid. :p
Går greit hjemme. Ikke store tinga vi har gjort da. Helsestasjon, besøkt ei venninne og hatt besøk.

Tru meg, jeg blir det.... :p
 
Back
Topp