Onsdag

Kjedelig å være syk :( ønsker deg god bedring;)

Er så deilig når man plutselig blir litt alene :) bare å nyte det ;)

*sender fra pipe-gjøken*
Takk for det!:)
Ja, og det er veldig kjedelig når man går og rangler over lengre tid. Da er det bedre med en knockout på noen dager og bli ferdig med det syns jeg!

Nyter litt alenetid nå ja.. Har dusja og føna håret nå. Usminka, men fresh! ;) Kjøpte meg en hold-in treningstights fra röhnisch går som jeg har på. Føler meg sååå sporty og slank da!! Haha.. Rart alt man kan jukse seg til.;)

Ja farlig å se på klær til de små:eek::p er jo så mye fint overalt!

*sender fra pipe-gjøken*
Huff, har gått bananas på ferie nå:eek::rolleyes::p
Kjøpte idag bukse og 3 bodyer fra Claire på Bare Barn, og forleden en heldress, en cardigan og ei bukse på Lindex :confused::p;)
Flax at de vokser ut av klærne sine til stadighet;)

*Surfer mobilt*

God dag, damer.
Her renner snørret, øya er røde, og jeg har ny nyserekord. Flott det!
Jeg fikk sove lenge i dag også, og mannen tilbydde seg å ta med seg Jenny når han skulle til byen for å handle litt, og det setter jeg umåtelig stor pris på.♡
Ikke mye som skjer her i dag. Det er overskya/opphold her i dag, så jeg tenkte å rense platten når mannn kommer hjem med terasserens. Da.får jeg gjort litt nytte for meg iallfall. :)
Høres ut som allergi;):p

*Surfer mobilt*

Ja, og det er veldig kjedelig når man går og rangler over lengre tid. Da er det bedre med en knockout på noen dager og bli ferdig med det syns jeg!

Nyter litt alenetid nå ja.. Har dusja og føna håret nå. Usminka, men fresh! ;) Kjøpte meg en hold-in treningstights fra röhnisch går som jeg har på. Føler meg sååå sporty og slank da!! Haha.. Rart alt man kan jukse seg til.;)
Haha, ja, man føler seg alltid slankest i elastiske, tettsittende klær;):p

*Surfer mobilt*

Høres ut som allergi;):p

*Surfer mobilt*
I know, men nå er jeg ikke snørrete og rødøyd på samme måte som tidligere. Det hadde en varighet på et par-tre timer.:p
Skal kjøpe syrtec på bua når jeg er der, bare for å se om det har noen effekt. :)

Deilig å føle seg ren og fresh :D jeg går stadig vekk uten sminke :P hehe ja rette klær gjør utrolig mye på fasongen :P

*sender fra pipe-gjøken*

Huff, har gått bananas på ferie nå:eek::rolleyes::p
Kjøpte idag bukse og 3 bodyer fra Claire på Bare Barn, og forleden en heldress, en cardigan og ei bukse på Lindex :confused::p;)
Flax at de vokser ut av klærne sine til stadighet;)

*Surfer mobilt*

Haha ja ikke lett å beherske seg :P skal til kongsberg på fredag, ikke bra at jeg akkurat har fått lønn og skattepenger :P hahaha..

*sender fra pipe-gjøken*

I know, men nå er jeg ikke snørrete og rødøyd på samme måte som tidligere. Det hadde en varighet på et par-tre timer.:p
Skal kjøpe syrtec på bua når jeg er der, bare for å se om det har noen effekt. :)

hahaha, på bua...jeg dævver! :laughing021

Haha ja ikke lett å beherske seg :p skal til kongsberg på fredag, ikke bra at jeg akkurat har fått lønn og skattepenger :p hahaha..

*sender fra pipe-gjøken*

nei er jo det som er, med lønn, feriepenger og skattepenger fikk vi inn nesten 100K den her måneden :eek: Fort gjort å gå bananas da! :dance011

nei er jo det som er, med lønn, feriepenger og skattepenger fikk vi inn nesten 100K den her måneden :eek: Fort gjort å gå bananas da! :dance011

Hahah ja er det:(:D:D:D

*sender fra pipe-gjøken*

Hahah ja er det:(:D:D:D

*sender fra pipe-gjøken*

man tenker at man kan kjøpe hele verden, har jo SÅ god råd, i tillegg til å feriere, pusse opp barnerom og kjøpe garderobeskap o_O :eek: :P ;)

Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Stakkars lita har en kjempestor polypp i halsen, den gjør at hun bare får puste gjennom munnen sin :(
Det er årsaken til hosten hennes, samt at hun var så dårlig i så mange måneder. Hun kan bli hyppig syk når den kalde sesongen kommer, så håper de prioriterer raskt.

Stakkars lita, kjenner jeg er både fortvilet og lettet på samme tid.

Da har vi vært til legen igjen med snuppe, det blir nok høyst sannsynlig operasjon på henne, forhåpentligvis i løpet av året.
Stakkars lita har en kjempestor polypp i halsen, den gjør at hun bare får puste gjennom munnen sin :(
Det er årsaken til hosten hennes, samt at hun var så dårlig i så mange måneder. Hun kan bli hyppig syk når den kalde sesongen kommer, så håper de prioriterer raskt.

Stakkars lita, kjenner jeg er både fortvilet og lettet på samme tid.
Uff :(
Men så bra de fant det ut!!!!

Back
Topp