Tirsdagsprat :D

Hehe lurer på hvem synderen til alt rotet er :P
1371585415940.jpg

Avsluttet kvelden med litt tv :P1371585491570.jpg

*sender fra pipe-gjøken*

Så søte bilder :D

Haha er jo litt gøy at jeg å har en unge som har begynt å komme seg overalt :) men merket fort at rotet fulgte med ja! :D

*sender fra pipe-gjøken*

Her er luringen vår;
1371586933982.jpg
Spiste selv med skje i dag. Akkurat her hadde maten havna på kinnet, men hva gjør vel det? Kiss, kiss..;)

1371587189228.jpg
Hjemmelaga smoothie med blåbær, bringebær, banan, pasjonsfrukt, litt yoghurt og eplejuice. Godt ja!

Her er luringen vår;
Vis vedlegget 19128
Spiste selv med skje i dag. Akkurat her hadde maten havna på kinnet, men hva gjør vel det? Kiss, kiss..;)

Vis vedlegget 19129
Hjemmelaga smoothie med blåbær, bringebær, banan, pasjonsfrukt, litt yoghurt og eplejuice. Godt ja!

Haha så herlig bilder! Øvelse gjør mester vettu :P

Smoothie'n høres kjempe god ut ;)
Jeg lagde også smoothie idag, med skogsbær, bringebær, jordbær, banan, ananas juice og en banan yoghurt :) så noe ble det is av og resten i kjøleskap :D

*sender fra pipe-gjøken*

Da var flaskene for morgendagen laget, jeg har stelt meg for kvelden og er nå i seng :P natta alle sammen! Håper både dere og barna deres sover godt ;) :)

*sender fra pipe-gjøken*

Da var flaskene for morgendagen laget, jeg har stelt meg for kvelden og er nå i seng :p natta alle sammen! Håper både dere og barna deres sover godt ;) :)

*sender fra pipe-gjøken*

du lager også flaskene klare kvelden før ja! Kjekt å ha når det blir AKUTT melkebehov ;) :P

Her er luringen vår;
Vis vedlegget 19128

Vis vedlegget 19129

så deilig hun ser ut! :D
Flink å spise selv med skje! Her grises det bare når hun får skjea selv, ingenting går i munnen da :p Men mat i biter får hun til å spise selv, så pasta, erter og mais er poppis her ;)

Haha så herlig bilder! Øvelse gjør mester vettu :P

Smoothie'n høres kjempe god ut ;)
Jeg lagde også smoothie idag, med skogsbær, bringebær, jordbær, banan, ananas juice og en banan yoghurt :) så noe ble det is av og resten i kjøleskap :D

*sender fra pipe-gjøken*
Absolutt! Syns det er så morro når de får prøve litt selv.. Og ikke minst viljen de viser når de skal greie noe selv! ;)

så deilig hun ser ut! :D
Flink å spise selv med skje! Her grises det bare når hun får skjea selv, ingenting går i munnen da :p Men mat i biter får hun til å spise selv, så pasta, erter og mais er poppis her ;)
Ja, i går var hun veldig flink.:) Denn middagen ble mosa litt, så den egna seg ikke aom fingermat, men biter av brødskive o.l spiser hun selv ja. Om alle bitene legges foran henne samtidig havner alt på gulvet, men om hun får servert en og en bit går det rette veien. ;)

Hehe, så litt kjent ut det der, fantastisk:D:rolleyes::)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

hehe ja jeg er nok ikke den eneste som får det sånn om dagen :P:D

du lager også flaskene klare kvelden før ja! Kjekt å ha når det blir AKUTT melkebehov ;) :p

hehe ja det har jeg gjort siden hun begynte å få det, spesielt for natten når hun var mindre :)
Så tungvindt og stressende å begynne å lage midt på natten, eller om dagen hvis det er akutt behov :P :D

Absolutt! Syns det er så morro når de får prøve litt selv.. Og ikke minst viljen de viser når de skal greie noe selv! ;)

Ja de er veldig glad i å få prøve ting selv :D hehe hvis Liana får prøve med mat, spesielt brød å sånt, så sitter hun mest å bare tuller med det, men det overbegeistret ansiktet hun får når jeg legger noe foran hun er verdt alt sølet :D

hehe ja det har jeg gjort siden hun begynte å få det, spesielt for natten når hun var mindre :)
Så tungvindt og stressende å begynne å lage midt på natten, eller om dagen hvis det er akutt behov :P :D
Veldig kjekt å bare varme det 30sek i mikroen på natta ja!

*Surfer mobilt*

Denne så lur ut til barnehagestart:-)

289ef167766659d36b4807bc6c95adef-image.jpeg
Hvordan får du til å legge til bilder på den der måten?
Gikk for øvrig inn på Miinto bare for å se hva de har...nå er jeg (les mannen) 1000kr fattigere og Hermine har nye klær på tur i posten :eek::p:D

*Surfer mobilt*

Veldig kjekt å bare varme det 30sek i mikroen på natta ja!

*Surfer mobilt*

ja sparer mye tid og gråt :P heheh.. nå drikker ikke Liana flaske om natten da, men hun får en om morgen når vi står opp :P og to andre iløpet av dagen, under måltider.. men hun har begynt å miste interessen for de to siste :P

Back
Topp