Tirsdagsprat :D

GOD morgen! :D
Er UTHVILT idag! :D :D :D Hermine sov til 02.30, fikk mme, sov til 06.30, fikk mme og sov til 08! Så sto mannen opp med henne og jeg fikk sove til 09.30! HERLICHT!!! Har fri idag, og skal begynne å pakke til ferie. Samle rene klær på en plass, vaske litt klær osv. Vi skal jo være borte i 3 uker! :eek: :D

Litt overskyet og grått idag, men ikke regn så får se om det blir en tur i skogen bak huset. Har ikke vært der siden hunden døde, men det er vel på tide!

Så bra at hun endelig sov bedre1 :D:D da er det bare å satse på at det fortsetter sånn :):)
3 uker er lenge, hvertfall med tanke på alt man skal ha med :P må jo pakke halve leiligheten bare jeg skal på en dagstur et sted :P

Vi måtte slipe på den siden vi har beiset nå, så vi har ikke rengjort, kun fjernet støv etter sliping.
Men på den andre siden skal vi bare vaske. Tror vi bruker slik terasserens og terassespyler vi har lånt (høytrykksspyler)!
Riktig, riktig.. Spørst om vi får prøve oss med terasserens vi også.:) Har noen områder med litt grønske som blir skummelt glatt når det er vått.. Greit å få rensa skikkelig når man først skal til med det.

Hei hei!
Jeg sto opp rundt 6:45 :eek: :P Syns ikke Liana skal bæsje når hun våkner altså, våkner så tidlig av det :P halv 7! er ikke vandt til det jeg :P hehe.. Nå sover snuppa litt, måtte legge hun litt tidligere idag, så er spent på hvor lenge hun sover! :) Er fint vær her idag også, så sitter å tenker på hva jeg skal finne på idag :)

Kjedelig når de ikke har det bra :( og hvertfall når man ikke helt vet hva dem skriker for!..
God bedring til dere, og håper dette går fort over ;)
Veldig kjedelig. Blir noen runder med gjetting kan man si! :confused:
Takk skal du ha! Satser på pleie oss selv i dag, og at det gjør susen.:)

Må skryte litt av all skravlingen deres jenter.. jeg sliter med å holde følge nå som jeg jobber (sniker meg til å kikke litt innom når jeg har tid da)

Veldig kjedelig. Blir noen runder med gjetting kan man si! :confused:
Takk skal du ha! Satser på pleie oss selv i dag, og at det gjør susen.:)

Ja kjenner til det ;) hehe.. hvertfall når det er de første gangene de er syke! Også er det jo ikke lett å virkelig vite hva som plager dem heller..
Ingen dum idè ;) plei dere selv og ta dagen med ro, så hjelper det nok etterhvert :D ;)

Må skryte litt av all skravlingen deres jenter.. jeg sliter med å holde følge nå som jeg jobber (sniker meg til å kikke litt innom når jeg har tid da)

Ikke rart det ikke er like enkelt å henge med bestandig da.. sånn er det vel bare :P

Vi bor på Nesodden - idyllisk og landlig, men samtidig bare en kort båttur over til Oslo :)
Hehe.. Nå måtte jeg google asså! Geografi er langt i fra min sterke side.;) :p
Veldig greit å bo landlig og ha kort vei til byen. Får litt av alt da.:) Vi bor også sånn, bortsett fra at den nærmeste byen ikke er en storby..

Ja kjenner til det ;) hehe.. hvertfall når det er de første gangene de er syke! Også er det jo ikke lett å virkelig vite hva som plager dem heller..
Ingen dum idè ;) plei dere selv og ta dagen med ro, så hjelper det nok etterhvert :D ;)
Det føles som om vi famler litt i mørket, ja. Hehe.. Sånn er det når man er førstegangs; både som foreldre og med sykt barn. MEN du som er godt inn i gamet.. Om man misstenker at barnet har vond hals (noe som ofte følger med forskjøle - som hun så tydelig har), kan man gi noe som hjelper på? Litt fenikkelte u.sukker eller varm, hjemmelaga saft f.eks, eller holder det med å få i henne nok væske (vann/mme) ?

Hei og hopp:p

Jeg sitter på pause, har vært på en flott skogstur i sola:)
1371550285335.jpg
Skal snart hjem til snuppa mi:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Det føles som om vi famler litt i mørket, ja. Hehe.. Sånn er det når man er førstegangs; både som foreldre og med sykt barn. MEN du som er godt inn i gamet.. Om man misstenker at barnet har vond hals (noe som ofte følger med forskjøle - som hun så tydelig har), kan man gi noe som hjelper på? Litt fenikkelte u.sukker eller varm, hjemmelaga saft f.eks, eller holder det med å få i henne nok væske (vann/mme) ?

Jeg mener de får nok væske av vann og mme, hvis dem fortsatt vil ha det.. her i huset har de helst ville bare hatt mme, vann og smoothie når de er syke eller har vondt i halsen, men tror det skal gå fint å gi det andre du nevnte også, det kan jo smøre litt i halsen ;)
Men etter egen erfaring så har dem drukket mye mer vann og mme når dem har vært syk, hvertfall ved sår hals..men spist mindre mat..

*sender fra pipe-gjøken*

Blir dermed mye lesing og lite svar fra meg her inne. Prøver å følge med hva som skjer hos dere alle :)

Hehe sånn er det med meg å hvis jeg har dager hvor jeg er mer opptatt.. går innom å leser flere ganger :P

*sender fra pipe-gjøken*

Da har mannen fått ordnet forsikring på Liana også :D:D godt å ha det OM det skulle vært nødvendig :)

Hola alle sammen :) nå har vi nettopp kommet hjem fra en kafétur, og jeg sitter på trappa mens Elise sover i vogna her. Hun gidder sjelden å sove på dagtid, så det er en liten velsignelse når hun etter mye om og men tar seg en blund. Nest siste permisjonsdagen min idag.. Gleder meg til å begynne på jobb på torsdag, for jeg blir rimelig sprø av å gå hjemme.. Elise skal kose seg sammen med pappa'n sin resten av sommeren :)

Fru H: vi har samme klessystem. Trenger forbedring her og :p
Irism: idyllisk! Vi har det bra ved Oslofjorden :) (vi bor bittelitt lenger sør bare)
.. Og god bedring til Jenny! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Da var frisørtime til meg selv fikset, det er bare 1 år siden sist hehe:-)

Back
Topp