"fast inventar"!

Ja, det er eneste mulighet, for å si det sånn.. skjønner det ikke.. kjemisk oppstår vel ikke rundt 6 uker?

* æpp'n *
 
Nei, såg den der om kjemisk... Hmm, det her blir jo ren synsing fra min side, men...
Kan det være at du har uregelmessige sykluser, og at du derfor har ett egg på vandring i disse dager som gav utslag på hcg?
 
Har ikke snøring på hvor i løypa jeg er.. har ikke sett snurten av mensen siden 4.april.
Håper legen har en god forklaring, jeg skjønner det i hvert fall ikke..

* æpp'n *
 
Når i dag er det du skal inn da? Får håpe du får ett svar, og da det svaret du helst vil ha, om du håper på det ene eller andre... Eller kanskje du har litt blandede følelser, der du både vil og ikke vil??
 
Har time 10:30, så er heldigvis nokså tidlig.
Ble ganske godt vant med tanken i går, så er faktisk ordentlig skuffa. Pussig nok...

* æpp'n *
 
Ja, det kan jeg forstå. Men du må ha lykke til i dag! Håper det kommer en oppdatering i løpet av dagen?? :)
 
Åååå :/ venter spent !!
 
Åh :( håper du får mer klarhet etter legetimen!
 
Haha, legen så ut som han hadde sett et spøkelse! :p
Er vel ikke akkurat hver dag noen kommer 4,5mnd etter fødsel, sier at de har fått positiv test og i så fall vil beholde.:cool:
Skal tilbake om en uke for å sjekke nærmere. :cool:

* æpp'n *
 
Nei, men har bestilt noen tester nå som visstnok er supersensitive.. de kommer nok før onsdag.:p
Så får vi se..

* æpp'n *
Åååå så spennende!!! Krysser fingrer og tær for at dette går veien nå som vi (jada, jeg og forumet også :) ) har blitt vant med tanken!
 
Åååå så spennende!!! Krysser fingrer og tær for at dette går veien nå som vi (jada, jeg og forumet også :) ) har blitt vant med tanken!
Hihi, du er nå søt, da! :p
Kan liksom ikke helt skjønne det om det ikke skulle være noe der.. Kvalmen blir jo bare verre og verre. Er sikker på at jeg er helt grønn. :( (vært kvalm en stund, ja...)
 
Back
Topp