"fast inventar"!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Skjult forum! NÅ!

* æpp'n *
 
Oj, så spennende:) Gratulerer❤
Ble litt flau nå, jeg er visst litt for nysgjerrig :smiley-ashamed008
 
hm, det der ER vel ikke det jeg tror det er??? hehehehe, feb 14???
 
Jo, takk, tror jeg!
I følge BV blir det attpåtil mest sannsynlig samme termin som med knøttet, 3.feb.
* æpp'n *
 
Men det kommer til å gå helt fint det altså! mine to eldste er det 1 år og 7 mnd mellom (ja, vet det ikke blir heeeelt det samme...) Var hektisk ett års tid, men nå, når de er fire og to ett halvt, har de jo kjempeglede av hverandre! Er jo mindre stress å ha de to sammen enn å bare ha den ene alene..
 
Gratulere :) Spennende! Kommer nok til å bli hektisk en stund ja, men det kommer til å gå fint <3 Hva sa mannen??
 
Han ble litt sjokkert (obviously) men tok det overraskende pent!
Han trengte en sixpack, da, så det hat jeg kjøpt.:cool:

* æpp'n *
 
Men skal ikke du egentlig til legen i dag? Synes å huske det fra en tidligere tråd? Der vil jo du vel få klarhet i det en gang for alle...
 
Jo, skal det. Men de bruker jo ikke noe bedre tester enn man får kjøpt selv.. men skal høre hvordan det er mulig med to positive og så negativ..

* æpp'n *
 
Kan jammen ikke være greitt å være deg om dagen! Men visst antatt termin blir 3. Feb må jo du være ett stykke på vei? Hadde positiv test 8. Juni med termin 15. Feb. Var vel da fire uker om jeg ikke husker feil? Så da må du være noe sant som seks uker da??? Da skal vel hcg'en være så høy at det skal gi godt utslag på tester? Mener å ha hørt ett sted at dersom man først har fått positiv test og deretter en negativ, så er det en feil på den siste testen??
Godt du skal til legen.. der får du sikkert ett skikkelig svar :)
 
Back
Topp