Leser du dette

Joda, merker det er forskjell på når det er bare meg og ham, kontra de gangene søsknene spiser sammen med ham, tror det er veldig kjekt å få høre fra søsteren hvor flink han er hehe

Her er det kjekt når storesøster skal prøve å mate han. I dag fant hun ut hun skulle servere han noe fra godteposen hun fikk i en bursdag hun var i. Det var populært! Men ikke så veldig for mamma og daddy da vi så hva hun gjorde :p

De er så søte når de vil dele ;)

Da sovnet min. :eek::confused: to tullekvelder på rad. :( Har funnet senga selv. God natt.:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Krangler fortsatt med plutt :(
Luft i magen er ikke mye kult..

Uff, stakkars liten :(
Her løsnet det med et brak ca kl 23 og han har sovet siden, sover fortsatt..

Klager ikke nei hihi. Nå er han bare kosegutt mens han holder på å våkne ordentlig, er så utrolig kjekt med en lite varm kropp som kroer seg tett tett inntil.

Ikke sånn voldsomt fint vær her, så jeg og minsten skal bruke dagen til å klargjøre oss for grilltur i ettermiddag/kveld

Veldig våken her hehe, vi har nå snart sunget oss igjennom alle dyrene hans, og hatt billøp på stuegulvet, nå ser det ut til at han er moden for litt kos igjen.

Ble en god dupp her også, sovnet jeg og gitt :p

Nå litt mat med de store før jeg skal hive sammen noen muffins til kveldens grillavslutning med klassen til midterste

24 lilla muffins med smak av blå drue står i stekeovnen, 24 grønne med smak av epler gjenstår

Back
Topp