God Lørdaaag

Hmmm.. MÅTTE bare vise han dette bildet: (tar bort i kveld).
Da sa han at jeg er flink og pen. Fortsetter silent treatment til han sier unnskyld:p

Vis vedlegget 17677
KNALLBRA jobba! Fytti for et resultat :) han kan umulig ha vært med sine fulle fem. Han må sette pris på at du er en Kvinne med stor K og vite at du er nydelig akkurat slik du er i øyeblikket!
 
KNALLBRA jobba! Fytti for et resultat :) han kan umulig ha vært med sine fulle fem. Han må sette pris på at du er en Kvinne med stor K og vite at du er nydelig akkurat slik du er i øyeblikket!
Så fin du er snupp! Skjønner jo at han også mener det er femten kilo for mye.. Det er jo ikke meg:p Men han trenger ikke si det:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Så fin du er! Han bør krype til korset å si unnskyld snarest!!! ❤
Takk<3 Han innrømte at han hadde vært en dust når jeg tok første skritt og spurte om han ikke skulle si unnskyld:p Rare mannfolk...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Husker som regel ikke nettene jeg(er vel for trøtt/autopilot), mn inatt var mini litt urolig. Gråt og hadde vondt i magen. Jeg unna meg litt troika igår og trodde jeg skulle slippe unna, mn neida. Jeg kan umuligvis ha sovet stort siden kl tre for jeg har vært utrolig trøtt idag!!
 
Oppklaring:

Jeg: hvorfor liker du meg?
Han: fordi du er fin.
Jeg: tror du trenger briller (fiske etter fine ord)
Han: OK, du VAR fin.
Jeg: Fy f.. for en turnoff.
Lang stillhet (vente på at han skal ro seg inn)
Jeg: skal du si noe fint, eller?
Han: nei, du kommenterer jo alt jeg sier..
Jeg: God natt!



Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Må nesten le... De forstår ikke alltid stort disse mannfolka..
 
Må nesten le... De forstår ikke alltid stort disse mannfolka..
Nei, tenkte jeg skulle google "hvordan være en god kjæreste" og se om jeg finner litt lesestoff til han;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Nei, tenkte jeg skulle google "hvordan være en god kjæreste" og se om jeg finner litt lesestoff til han;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Du kan jo nevne at typen min kjøpte blomster til meg igår..:)
Skal sies at det er år og dag (bokstavelig talt..) siden sist, mn desto hyggeligere. Og best av alt: ingen spesiell anledning:)
 
Du kan jo nevne at typen min kjøpte blomster til meg igår..:)
Skal sies at det er år og dag (bokstavelig talt..) siden sist, mn desto hyggeligere. Og best av alt: ingen spesiell anledning:)
Jeg har ALDRI fått blomster:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Det er mer enn hva jeg har fått:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Vet du, akkurat nå fikk jeg lyst til å få et av disse firmaene til å komme på døren din med roser og et kort fra "en hemmelig beundrer". Kanskje han hadde skjønt hva blomster er da.;) (og at han ikke slipper fra slemme kommentarer ustraffet.. da kommer Nøtte og banker'n med stekepanna)

* æpp'n *
 
Vet du, akkurat nå fikk jeg lyst til å få et av disse firmaene til å komme på døren din med roser og et kort fra "en hemmelig beundrer". Kanskje han hadde skjønt hva blomster er da.;) (og at han ikke slipper fra slemme kommentarer ustraffet.. da kommer Nøtte og banker'n med stekepanna)

* æpp'n *
Jaa:) Sende blomster til meg!:):)

Men jeg advarer deg, har ikke fått blomster på en evighet så om jeg først får er det meget mulig jeg mistolker signaler og før du vet ordet av det er vi et par;-) hihi

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp