Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne nok ikke tilgitt det nei. Tilliten en brutt. Den kommer aldri til å komme tilbake.
Sign!Nei! Har man brytt den tiliten er det ingen vei tilbake! Kunne aldri stolt på personen igjen.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Signerer denne!Vannskelig å si uten å ha opplevd det, men jeg tror nok jeg kunne ha tilgitt ja. Vertfall et one nigthstand, kanskje værre om han hadde hatt et forhold og det var snakk om følelser for den andre.
SignSelvfølgelig vanskelig å si før jeg har vært oppi det selv, men er ganske sikker på at jeg ikke hadde klart det. Forholdet ville antageligvis ikke fungert videre uansett for jeg hadde klart å stole på ham igjen.

enig!Jeg tør ikke si noe sikkert, for jeg tror kanskje jeg må være i situasjonen før jeg kan si sikkert hva jeg ville gjort. Jeg er helt sikker på at det hadde vært mye vanskeligere å tilgi utroskap i form av følelser enn kun sex. Jeg tror faktisk at om han hadde følelsesmessig inngått et nytt forhold bak ryggen min, men ikke rukket å ha sex enda, ville det fortsatt være vondere enn om han hadde en one night stand litt beruset sent på kvelden. Jeg tør likevel ikke si hva jeg kan tilgi, jeg bare kjenner hva jeg tror hadde gjort mest vondt. Også tror jeg det ville være svært viktig av hvem og hvordan jeg fikk vite om det og hvorfor jeg fikk vite det.