Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig! Nå ser det ut som sola kommer hit også igjen23 grader i skyggen
Helt herlig, jeg og minsten har vært ute i flere timer, nå inne for å kjøle oss litt ned, lage middag og gjøre lekser med de store før det er ut igjen.
Det er det viktigste. Man får tak i det mesteFine lange lister dere har lagetHar lært at det viktigste er de tre p'er: Penger, pass, pilletter
![]()
Haha! Høres kjent utUtrolig deilig, selv om jeg nok en gang kan konstatere at jeg har husket å smøre ungene med solkrem men ikke meg selv...
Haha! Høres kjent utTenker på ungene først og glemmer seg selv.
Den til 1000 vi vurderer, ikkje ringenJeg er også spent på denne tuben? Vi også var våkne kl 6 men slumra litt i senga til 645. Glad for det jeg. Lillemann var bare våken en gang i nattMen varte en stund før ham sovna igjen... Beste natta på lenge uansett
![]()
Ok. Så det var riktig bilde av mystisk "tube" som jeg aldri har hørt om førDen til 1000 vi vurderer, ikkje ringenmen kjenner jo butikksjefen, så kan like godt spørre ho
![]()
Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
Kos dere med besøkHar hatt en lite trivelig natt her også
Men, oppe nå og har litt på tapeten i dag før Attania med familie kommer på besøk![]()
Kos dere med besøk![]()
Nammenam! Sende litt hit også?Det er planen, gjestene tar med seg kakerester fra navnefest![]()
Nammenam! Sende litt hit også?![]()