Leser du dette

Tiril sin
Babycall
Myggnett
Laken
Tynn dyne
Termometer
Paracet stikkpiller
Smekker
Bleier til et par dager
Flasker
Skjeer
Vaskeklut
Våtservietter
Grøt
Mme

Tobias sin
Ds + lader
Bøker
Tegnesaker
Kamera og lader
Liten ryggsekk
Vannflaske
Solbriller
Caps
Sandaler

23 grader i skyggen :)

Helt herlig, jeg og minsten har vært ute i flere timer, nå inne for å kjøle oss litt ned, lage middag og gjøre lekser med de store før det er ut igjen.

23 grader i skyggen :)

Helt herlig, jeg og minsten har vært ute i flere timer, nå inne for å kjøle oss litt ned, lage middag og gjøre lekser med de store før det er ut igjen.
Deilig! Nå ser det ut som sola kommer hit også igjen :) På vei ut døra for å hente storesøster.

Utrolig deilig, selv om jeg nok en gang kan konstatere at jeg har husket å smøre ungene med solkrem men ikke meg selv...

Har en liten plutt som er skrekkelig sløv av varmen, stakkars liten, drukket ca 450 ml vann siden i 10 tiden i formiddag, får ikke i ham mer (mat og pupp i tillegg).

Haha! Høres kjent ut :p Tenker på ungene først og glemmer seg selv.

Helt normalt, bruker å få det inn i hodet når det nærmer seg slutten av august hehe, heldigvis har åtteåringen så smått begynt å minne meg på det :p

Jeg er også spent på denne tuben? Vi også var våkne kl 6 men slumra litt i senga til 645. Glad for det jeg. Lillemann var bare våken en gang i natt :) Men varte en stund før ham sovna igjen... Beste natta på lenge uansett ;)
Den til 1000 vi vurderer, ikkje ringen :-) men kjenner jo butikksjefen, så kan like godt spørre ho :-)

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app

Oppe og ikke gråter.

Usj.. slitsom natt igjen... vil ha sovehelenatta gutten min tilbake! Blir nok å duppe når han skal duppe tenker jeg...

Har hatt en lite trivelig natt her også :(

Men, oppe nå og har litt på tapeten i dag før Attania med familie kommer på besøk :)

Back
Topp