Leser du dette

Hatt frokost endelig... Vanskelig å få med seg storesøster i barnehagen når bestemor drar fram alt av ting hun har tatt med seg til henne på morgenkvisten... Vente til ETTER barnehagen kanskje???? Phu alltid jeg som får jobben med slitsom unge som bare vil til bestemor...

Hatt frokost endelig... Vanskelig å få med seg storesøster i barnehagen når bestemor drar fram alt av ting hun har tatt med seg til henne på morgenkvisten... Vente til ETTER barnehagen kanskje???? Phu alltid jeg som får jobben med slitsom unge som bare vil til bestemor...

Slikt er utrolig kjedelig! Kjenner jeg er glad familien til eksen klarerer slikt med oss før de leter frem noe som helst.

Dette er da min mamma og jeg har gitt beskjed mange ganger men hun blir så ivrig... ikke sett dem på 3 mnd vet du...

Her er det bare eksens familie som er besteforeldre, tanter og onkler hehe.

Jaa, spent på hvordan det blir til sommeren når ekssvigermor får se ungene for første gang siden oktober...

Venter på at klokka blir 11 så jeg kan bestille sydentur til oss

Amming og snart middag her i huset. I kveld skal jeg bake pavlova til skolearrangementet.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nå er det snart middag, så i butikken, bake kake og i kveld må jeg lage konfirmasjonskort... så blir det 17 mai i morgen og :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp