Hvis du er innom...

Hva har han gjort?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff da..:-( jeg sittet nå i senga og ammer prinsen før han skal i seng:) jeg har opplevd i dag at han har vært litt sutrete når jeg legger han fra meg .. Ikke opplevd det før !
 
Hva har han gjort?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Bl.a brukt over ett år på noe han kunne fått ferdig på max 14 dager ved litt effektivitet.
 
Bl.a brukt over ett år på noe han kunne fått ferdig på max 14 dager ved litt effektivitet.
Ojda.. Bare finn frem den stekepanna du;-) sørg for at det er en skikkelig malmpanne;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ojda.. Bare finn frem den stekepanna du;-) sørg for at det er en skikkelig malmpanne;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det frister. :p
Men har ikke en slik skikkelig tung panne.. kjevlet funker kanskje like bra. Massivt tre, vettu.:D
 
Da var vi kommet hjem, godt å finne sofaen!
 
Så var jeg innom igjen.. Huff drar vist ned snittet jeg, beklager! Har blitt litt mye idag :(
 
Hei dere :)
 
Stakkar lille store snuppa mi hadde skikkelig mareritt.. Aldri hørt henne hyle så høyt.. Sprang inn på rommet hennes begge to.. Fikk vekket henne og da pratet hun om at det var noe eller noen på puta hennes.. Tok henne med ut i stua så hun skulle få drømmen ut av kroppen.. Nå har hun fått en brødskive og koser i armkroken.. Får nok lov til å sove hos meg i natt.. Stakkars snuppa mi<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Stakkar lille store snuppa mi hadde skikkelig mareritt.. Aldri hørt henne hyle så høyt.. Sprang inn på rommet hennes begge to.. Fikk vekket henne og da pratet hun om at det var noe eller noen på puta hennes.. Tok henne med ut i stua så hun skulle få drømmen ut av kroppen.. Nå har hun fått en brødskive og koser i armkroken.. Får nok lov til å sove hos meg i natt.. Stakkars snuppa mi<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Stakkars lita! :( mareritt er fælt!
 
Stakkar lille store snuppa mi hadde skikkelig mareritt.. Aldri hørt henne hyle så høyt.. Sprang inn på rommet hennes begge to.. Fikk vekket henne og da pratet hun om at det var noe eller noen på puta hennes.. Tok henne med ut i stua så hun skulle få drømmen ut av kroppen.. Nå har hun fått en brødskive og koser i armkroken.. Får nok lov til å sove hos meg i natt.. Stakkars snuppa mi<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Huff, stakar lita!!!
 
Shalala lallalalala shalalalalalalalaala shallaalalallaalalalala eg har de bra eg e fornøyd og gla! Shallala
 
Back
Topp