**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Å tømme den TAR virkelig ikke lang tid. Det bare føles sånn før man begynner, har jeg funnet ut...

Å tømme den TAR virkelig ikke lang tid. Det bare føles sånn før man begynner, har jeg funnet ut...
Tømme oppvask maskin, skifte på senger og sortere reine klær er det verste.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legge sammen klesvask, det er virkelig ikke en høydare nei. Maskina derimot, det er bare å sette en timer på 3 minutter eller noe sånn, du er stort sett ferdig innen tiden er ute med mindre det er unger som henger om beina på deg og "hjelper".... Og tre minutter, det holder jeg ut altså...

Legge sammen klesvask, det er virkelig ikke en høydare nei. Maskina derimot, det er bare å sette en timer på 3 minutter eller noe sånn, du er stort sett ferdig innen tiden er ute med mindre det er unger som henger om beina på deg og "hjelper".... Og tre minutter, det holder jeg ut altså...
Ja man må jo. Har to små som henger i bena uansett.

Jeg gjør det helst når de to ikke henger i beina på meg. typisk om morgenen før de har stått opp,(dersom jeg ikke gadd) på kvelden etter at de har lagt seg, eller mens jeg lager middag dersom de leker ute, de har nemlig nå i mai fått en ny, deillig vane med å ta på utetøy og leke ute i hagen mens vi lager mat, da går det litt enkelere.

Jeg gjør det helst når de to ikke henger i beina på meg. typisk om morgenen før de har stått opp,(dersom jeg ikke gadd) på kvelden etter at de har lagt seg, eller mens jeg lager middag dersom de leker ute, de har nemlig nå i mai fått en ny, deillig vane med å ta på utetøy og leke ute i hagen mens vi lager mat, da går det litt enkelere.
Mine er så små at de får ikke være ute alene. Minste mann er kun ett år. Han på tre har for vane å ha litt dårlige ideer. Klatre litt og sparke ball ned mot gaten og sånt. Om morgenen lister eg meg rundt for de merker det om jeg er våken å de vill ikke gå glipp av ett eneste minutt av kvalitets tiden he he

Natta folkens :) Nå sovner jeg snart sittende i sofaen :P

Få ting er så kjedelig som å rydde opp dagen derpå :p

Hehe, min mors leilighet, så MÅ rydde nå :p

Ja, vi får besøk i femtida, så jeg må rydde jeg også :P Hører mannen er igang og får dårlig samvittighet for at jeg sitter her :P

Å fy flate. Da er vi hjemme etter ti timer i bilen med en gutt som har skreket hele veien. Alt var feil å gale i dag.

Få ting er så kjedelig som å rydde opp dagen derpå :p

Oh yes!! Dette våkna jeg til i dag....
ImageUploadedByBV Forum1368385661.626155.jpg

Ikke helt krise, men tiltak likevel! Hater stanken av gammel fyll..!

Jeg er litt småsutrete og irritert på gubben... Men usikker på om jeg kan la han forstå det, da blir det jo ikke humpings, og jeg håper på el tirs/onsdag! Hehehe. DILEMMA!! :p

Høres ut som en herlig dag :p håper det har roet seg litt nå da :)
Ja minsten er utslitt. Å jeg forstår. Mye reising. Han på tre ble så glad når han så huset vårt :) lar alle uten minsten sitte våken å slappe av nå før vi legge oss. Få litt ro.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp