Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg funker beste på 6-7 timer søvn, så de år jo bra. Litt kjedelig å bruke å lang tid på å sovne bareKunne fått mitt sove hjerte da. Sovner hvor som helst, når som helst. La meg kl ti i går.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Satser på atde 5 timene går fortDet går nok veldig bra. Jeg sender guttungen i fjøset til naboen så slepper han å kjede seg i butikken, så får jeg ta med film og strikketøy når det er dødtid uten kunder. Har bare oppe i 5 timer.
Mest sannsynlig fordi den er festet. Skal finnes en innstilling på appen så du kan velge at de festede trådene vises.Hmm... HVORFOR finner jeg ikke denne tråden via appen? Fant den først nå, når jeg logget på med datan...sært..
Men jeg har da skravlet i den tidligere, via app. Kanskje appen er litt syk ennå. Sleit jo som pokker med å logge meg inn før i dag!Mest sannsynlig fordi den er festet. Skal finnes en innstilling på appen så du kan velge at de festede trådene vises.![]()
Sjekk om det er noen modder pålogget og send om til 1 av de.Men jeg har da skravlet i den tidligere, via app. Kanskje appen er litt syk ennå. Sleit jo som pokker med å logge meg inn før i dag!
Samme her. Ble gal av å ikke komme inn på baby verden i dag.appen tullet i morges/natt, absolutt
De felstede trådene kan man krysse vekk fra mobilen, dvs da vises de festede trådene som har nye innlegg, så jeg finner denne fra appen stort sett hver gang fordi det stadig er nytt her nå for tiden...
Æsj, jeg har umenneskelig vondt i hodet. Hatt i to dager nå. I tillegg til småkvalm og blir uvel etter mat... Jeg orker ikke mer!!! Skal jo i familiemiddag ute med svigers om to timer..!!!
He he kjempe fornuftigJeg sitter litt her mens jeg utsetter den oppvasken jeg skal til med, som det er meningen jeg skal ta meg av mens mannen legger unger...
Klaget når jeg hadde oppvask maskin også. Hater å tømme den he he.Oppvaskmaskin har vi, så dette var mer sånn "skylle utav salatbollen, plassere et par ting i oppvaskmaskina, skylle av joghurtbegerene etter ungene, og et par andre greier vi ikke setter i maskina.
Nå er det gjort, og jeg er vel plassert i sofaen igjen.
Ja, sånn mens det står der og renner av seg litt, så skal jeg tørke av og sette bort og shine vasken min (man er da flybaby®) så er det greit å skravle