Skravletråd team yellow

God morgen :)
Idag husket jeg å veie meg med en gang jeg sto opp så da fikk jeg heldigvis ett tall jeg er fornøyd med, ned 0,9kg :)

Chaba hvordan går det med squat utfordringen? Jeg datt helt ut så må starte pånytt nå snart :p

Så bra!!!! :D
 
Her ble det også nedgang på et halv kg til slutt denne uken. :D Skal IKKE veie meg før fredag neste uke. :p Blir jo stresset av å veie seg hver dag. :p Nå skal jeg måle. Husk å legg inn tall i utfordringen folkens.
 
God morgen :)
Idag husket jeg å veie meg med en gang jeg sto opp så da fikk jeg heldigvis ett tall jeg er fornøyd med, ned 0,9kg :)

Chaba hvordan går det med squat utfordringen? Jeg datt helt ut så må starte pånytt nå snart :p

Vet du jeg kom til 135, men da var lårene så vonde at jeg ga meg. Tar heller 3x12 med vekt på. orker ikke å gå en mnd med så mye vondt i beina. klarte nesten ikke å komme meg opp trappa uten å gå som ei ku.. hehe... :)

Jeg var ikke så heldig med denne ukes veiinga. har tante rød og da pleier jeg å gå opp en kilo, men gikk opp 0,5 denne uken. Beklager at jeg drar dere ned! :(
 
Her ble det også nedgang på et halv kg til slutt denne uken. :D Skal IKKE veie meg før fredag neste uke. :p Blir jo stresset av å veie seg hver dag. :p Nå skal jeg måle. Husk å legg inn tall i utfordringen folkens.

Så bra da :)
Nei man kan bli litt stresset av å veie hver dag, bedre å ta en gang i uken å forhåpentligvis få seg en positiv overraskelse da :)
 
Bra du ikke gikk mer opp i vekt da. Håper vi greier å beholde alle.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
JIPPI!!!!! :) Etter en uke med kake nesten hver dag og lite trening har jeg gått ned 0,7 kg :) Får det vel igjen neste uke viss jeg får tid til å trene igjen da. Men har vært veldig flink med kosthold uten om de kakene da... Ingen sjokolade og ingen chips! Blir muligens litt i morgenkveld, men da er det helg :)
 
Jeg gikk opp masse forrige helg. Trodde jeg hadde klart å lure meg unna mensenvekta, men den kom bare litt senere. Har heldigvis gått ned nesten alt i løpet av uka, men ble +0,1 denne uka. Sorry jenter =(
 
JIPPI!!!!! :) Etter en uke med kake nesten hver dag og lite trening har jeg gått ned 0,7 kg :) Får det vel igjen neste uke viss jeg får tid til å trene igjen da. Men har vært veldig flink med kosthold uten om de kakene da... Ingen sjokolade og ingen chips! Blir muligens litt i morgenkveld, men da er det helg :)
Så bra!:D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ikke så verst tall så langt denne uken jenter. Håper det er nok for å unngå at vi mister noen. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg gikk opp masse forrige helg. Trodde jeg hadde klart å lure meg unna mensenvekta, men den kom bare litt senere. Har heldigvis gått ned nesten alt i løpet av uka, men ble +0,1 denne uka. Sorry jenter =(
Blir supertall neste uke da. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Blir supertall neste uke da. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja håper på den =) Trodde egentlig jeg skulle slippe unna siden forrige veiing var like før og det er da jeg pleier å gå opp. Ingen vits i å spekulere i det da. Går jo litt i rykk og napp. Får bare prøve å holde motet oppe =) Gikk 2 timer til kjøpesenteret i går istedenfor å ta buss, men spiste sein middag så da ble det sånn =)
 
Ja håper på den =) Trodde egentlig jeg skulle slippe unna siden forrige veiing var like før og det er da jeg pleier å gå opp. Ingen vits i å spekulere i det da. Går jo litt i rykk og napp. Får bare prøve å holde motet oppe =) Gikk 2 timer til kjøpesenteret i går istedenfor å ta buss, men spiste sein middag så da ble det sånn =)
hvis det stemmer at du har gått opp 100 gram så trenger du ikke sende meg PM. ;) Da har jeg det jeg trenger. Jeg passer på å ikke spise for sent på kvelden før jeg veier meg, og holder meg unna salt. Kan jo være det som gjorde utslaget denen gang. :)
 
Mangler tullehøna nå, så er tallene klare. Blir spennende denne uken. Kan være at ukesutfordringen blir avgjørende. Husk å få inn tellene deres, dere som er med. :)
 
æsj. null nedgang :( kroppen min er helt tullete. føler meg ikke bra
 
Da har jeg sendt inn tallene, og laget en oppdatering av vekta vår øverst i veietråden. Mye bedre resultat en sist uke. Godt jobba folkens. Håper vi beholder alle denne uka. :)
 
Har sneket på de andre og Da ser det ut til at vi berger alle denne uka. Jippi.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp