Happy Himmelsprett-torsdag!

stakkars :( det er hvertfall ikke noe gøy når de har tett neste eller hoster masse :( får håpe han blir raskt bedre, ønsker han masse god bedring! :)
Ja han har hosten også. Det gikk greit i natt da, han har fått ganske mye astmamedisin i går og i natt, men da går det hvertfal tåelig bra!

Jeg har gitt opp å få Daniel i seng til grei tid. Han legges mellom 22 og 23 en gang.. kroneksempel på lakenskrekk!

Nå i kveld sovnet han ved puppen 21:30; sov en halvtime og jeg har brukt nesten 40 min på å bysse han i søvn igjen. Er så varmt på rommene i huset at han sliter virkelig med å få til å sovne selv. Så nå er jeg svett og sliten og skal endelig sove!

sendt via bv app til Android!
Uff så styrete :(
Som regel nå, så sover Lillebror en god stund når han først har sovnet.
Han er klar for å legge seg, men kan styre litt i sengen. Men da sover han godt (bortsett fra hostingen og tett nese nå!)
Forrige natten sove han til 5 før han ville ha pupp (fikk vann i 00-tiden) og i natt til 02.30. .
Da ville han bare ha en side også, så jeg var litt sprengt da vi stod opp...

Stakkars liten :( håper virkelig at det ikke er noe alvorlig og at det ikke er allergi.. husker når jeg jobbet i en barnehage, så var det en liten jente som plutselig kasta opp med flere dagers mellomrom, hun virket ikke syk eller noe.. og viste seg at hun reagerte på et pålegg eller noe, som hun hadde spist mye som liten å.. plutselig fikk allergi, men kun oppkast som utslag.. hvis det fortsetter burde dere dra til legen og evt. sjekka om det er noe sånt? god bedring! :)

Hun er helt frisk nå :-) hun fikk påvist melkeallergi som liten, og vi har gitt litt produkter med melk i i ny og ne i samråd med hs. Det kan være det hun reagerer på. Vi får være litt forsiktige og ta en melkefri periode igjen om det skulle skje på nytt.

Men sånn et det hos jenta vår også med jevne mellomrom. Hun spyr ut nese og munn, og tømmer hele magen. :(

Ikke noe kjekt! Men de har jo tross alt små ømfintlige mager som skal lære seg å tåle alt vi spiser til vanlig. Håper det gir seg hos dere også :-) hun er seg selv igjen i dag ihvertfall..hun ville vel ikke i bursdagsselskap..hihi ;-p

Ja han har hosten også. Det gikk greit i natt da, han har fått ganske mye astmamedisin i går og i natt, men da går det hvertfal tåelig bra!

Bra dere har noe som kan funke da :) har han astma eller?

Hun er helt frisk nå :) hun fikk påvist melkeallergi som liten, og vi har gitt litt produkter med melk i i ny og ne i samråd med hs. Det kan være det hun reagerer på. Vi får være litt forsiktige og ta en melkefri periode igjen om det skulle skje på nytt.

Okey :) kansje det er lurt ja, bare for å se om det gir seg lissom.. men godt hun er frisk nå :D ingenting er bedre enn det ;) :D hehe

Ikke noe kjekt! Men de har jo tross alt små ømfintlige mager som skal lære seg å tåle alt vi spiser til vanlig. Håper det gir seg hos dere også :-) hun er seg selv igjen i dag ihvertfall..hun ville vel ikke i bursdagsselskap..hihi ;-p
Haha.. Jasså, så hun gjorde det med vilje, lille luringen? ;) Godt at formen er fin igjen i dag da! :)
Ja, vi håper det går seg til snart. Hun kasta opp sånn når hun var spedbarn også, så vi trodde kanskje det ville gå over sammen med gulpinga, men den gang ei. Jaja, hun ser ikke ut til å plages noe med det, så da ser vi det litt an.

Ja mest sannsynlig. Han responderer bra på medisinene hvertfall!

okey.. får håpe han vokser seg fra det da! :) noe som de fleste barn gjør :)

okey.. får håpe han vokser seg fra det da! :) noe som de fleste barn gjør :)
Ja. Storebroren har det samme og det går litt opp og ned. Men håper jo at de ikke sitter med det i alle år...

Ja. Storebroren har det samme og det går litt opp og ned. Men håper jo at de ikke sitter med det i alle år...

Ja får håpe det ;) søsteren min fikk det når hun var mindre, men vokste det fra seg iløpet av 1-2 år :)

Ja får håpe det ;) søsteren min fikk det når hun var mindre, men vokste det fra seg iløpet av 1-2 år :)
Ingen umiddelbare tegn på at 4-åringen er kvitt det enda. Vi prøver uten medisiner hvert år for å se!

Back
Topp