Stakkars liten daJa bare keep it comingSnuppa spyr i dag, så her blir det nok innedag istedenfor birsdagselskap. Men fikk ei forklaring på hvorfor hun har vært så ifra seg i dag ihvertfall..
God bedring!
surfer mobilt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars liten daJa bare keep it comingSnuppa spyr i dag, så her blir det nok innedag istedenfor birsdagselskap. Men fikk ei forklaring på hvorfor hun har vært så ifra seg i dag ihvertfall..
Hehe, takk for det! Utrolig hva litt sminke kan gjøre etter ei dårlid nattSÅ godt at hun sov så fintOg så fin vogna er med sportsdelen på!
Jeg venter på bestilt utstyr til sportsdelen vår, så bytter vi når Lillebror blir lei av bagen![]()
Synes du ser flott ut!!![]()
UffdaJa bare keep it comingSnuppa spyr i dag, så her blir det nok innedag istedenfor birsdagselskap. Men fikk ei forklaring på hvorfor hun har vært så ifra seg i dag ihvertfall..
Jeg har bestilt regntrett, myggnetting med uv-filter og en fotpose i fleece =)Hehe, takk for det! Utrolig hva litt sminke kan gjøre etter ei dårlid natt
Blei ganske fornøyd med sportsdelen ja, lun og god, lang men nettvoksi classic med sommerdyne og skinn passer ypperlig i det nordnorske vårværet
Hva for utstyr har du bestilt?
surfer mobilt!
Stakkars liten daer det ikke tredje gangen hun har omgangssyken allerede?
God bedring!
surfer mobilt!
Så merkelig at hun har fått det flere ganger?Jo det er faktisk det. Skjønner ikke hvor det kommer fra, for ingen rundt oss har vært syke. Hun virker allerede bedre, og vi fikk inn litt mat i staHåper hun er ferdig å spy. Hun er litt slapp og sliten, men det er ikke rart! Det er ikke så skummelt som da hun bare var 3 måneder..da fikk vi ikke i hun melk og hin ble innlagt et par timer. Hun drikker vann så det er veldig greit
![]()
Så merkelig at hun har fått det flere ganger?
Det kan ikke være noe hun ikke tåler da?
Hehe nei, sant. Er det omgangssyken tar det gjerne litt tid å komme seg!Første og andre gang var det definitivt omgangssyken, for da ble vi syke også. Denne gangen er jeg ikke helt sikker, for hun ble så raskt mye bedre. Hun har ikke spist noe uvanlig, men hun kan selvfølgelig ha spist på noe på gulvet. Selv om vi har det rent så ligger det av og til støv og andre ting vi har dratt med oss..hun spiser middag sammen med pappaen nå så tror egentlig ikke det var omgangssyken denne gangen. Jeg bruker ihvertfall ikke å spise med liv og lyst rett etterpå ;-p
Så godt han sover!Vi startet dagen kl 6 med en veldig utålmodig storebror. Daniel stod opp ca kl 7 tror jeg. Rundt kl 9 la jeg han ned for første blund.. og han satte ny rekord på 2,5 timer! Og nå i skrivende stund er han lagt ned for blund nr 2.
Jeg har fått meg 15 min styrketrening og 30 min jogging i dag, veldig fornøyd!
Da er vi framme! Og her vrimler det av folk altså! Nå er det 8 voksne og 5 barn her, og ennå kommer det flerekjenner jeg ikke er helt i form til å være SÅ sosial etter null søvn i natt og fortsatt øreverk
nå sitter jeg for meg selv og pumper, deilig med en stille stund! Selv om jeg er VELDIG lei den pumpingen nå altså!!!
*Surfer mobilt*
I tillegg er det så ekstremt frustrerende med egoistiske ungdommer som bare ser sine egne behovJa noen ganger er det ekstremt deilig å være for seg selv!![]()
Håper øreverken gir seg da![]()
Ja det er jammen ikke lett å se slik når man ikke har barn selv, har jeg skjøntI tillegg er det så ekstremt frustrerende med egoistiske ungdommer som bare ser sine egne behovvi var 8 stk til middag nå i kveld. Svigermor og husfrua laga middag mens jeg bada Hermine og mannen monterte reiseseng. Så ble "ungdommen" bedt om å rydde opp. Jeg og mannen tusla da inn på kjøkkenet for å sette i gang. Begge utslitt etter natta, jeg har ikke sovet overhodet pga øreverk og urolig baby OG vi har styrt med snuppa hele dagen, føler meg som en zombie. Svigersøs på 21 erklærer da at hun er SÅ sliten så hun bare MÅ gå å legge seg! Kl 20.30!!!
svigerbror på 18 fordufta på do akkurat passe lenge så vi rakk å rydde kjøkkenet nesten ferdig!
jeg blir så sinna når de ikke kan se lengre enn til sin egen nese hva tretthet ankommer!
Dagens utblåsning fra slitne meg
*Surfer mobilt*
Første og andre gang var det definitivt omgangssyken, for da ble vi syke også. Denne gangen er jeg ikke helt sikker, for hun ble så raskt mye bedre. Hun har ikke spist noe uvanlig, men hun kan selvfølgelig ha spist på noe på gulvet. Selv om vi har det rent så ligger det av og til støv og andre ting vi har dratt med oss..hun spiser middag sammen med pappaen nå så tror egentlig ikke det var omgangssyken denne gangen. Jeg bruker ihvertfall ikke å spise med liv og lyst rett etterpå ;-p
Så godt han sover!
De to siste dagene har Lillebror og hatt lang dupp på formiddagen. Det gjør underverker det, altså! OG så holder det da stort sett med to dupper i løpet av dagen, så kommer han seg i seng i grei tid også!
Men sånn et det hos jenta vår også med jevne mellomrom. Hun spyr ut nese og munn, og tømmer hele magen.Første og andre gang var det definitivt omgangssyken, for da ble vi syke også. Denne gangen er jeg ikke helt sikker, for hun ble så raskt mye bedre. Hun har ikke spist noe uvanlig, men hun kan selvfølgelig ha spist på noe på gulvet. Selv om vi har det rent så ligger det av og til støv og andre ting vi har dratt med oss..hun spiser middag sammen med pappaen nå så tror egentlig ikke det var omgangssyken denne gangen. Jeg bruker ihvertfall ikke å spise med liv og lyst rett etterpå ;-p
Ja det ble en god sovedag i dag =)sånn er det her åLiana pleier å sove ca 2 timer, 2 ganger om dagen, og legger seg kl 8 om kvelden
er sykt godt å få så mye tid av gangen til å gjøre andre ting
![]()
Ja det ble en god sovedag i dag =)
Men han er så tett igjen, stakkar, så har våknet flere ganger siden leggetid allerede...
Jeg har gitt opp å få Daniel i seng til grei tid. Han legges mellom 22 og 23 en gang.. kroneksempel på lakenskrekk!Så godt han sover!
De to siste dagene har Lillebror og hatt lang dupp på formiddagen. Det gjør underverker det, altså! OG så holder det da stort sett med to dupper i løpet av dagen, så kommer han seg i seng i grei tid også!